Gjest member-101642 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg kom over en Peugeot 405 GLX 1,8 liter her om dagen. Prisen er 6500 kroner, og den har gått litt over 170000 kilometer. Clutch og dynamo er visst byttet for litt siden, og det skrives at den er i god stand. Jeg så etter rust i hjulbuene, men så ingenting. Det er heller ikke noe lakkrust. Er dette et godt kjøp? Er det en god bil? Hva bør jeg være obs på? Lenke til kommentar
rufs Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg kom over en Peugeot 405 GLX 1,8 liter her om dagen. Prisen er 6500 kroner, og den har gått litt over 170000 kilometer. Clutch og dynamo er visst byttet for litt siden, og det skrives at den er i god stand. Jeg så etter rust i hjulbuene, men så ingenting. Det er heller ikke noe lakkrust. Er dette et godt kjøp? Er det en god bil? Hva bør jeg være obs på? Disse bilene ruster veldig sjelden, men viss det er noen plass så er det under kanalene ved bakhjulene, Sjekk etter slark i bakstilling da disse har torsjonsfjæring og lagrene i svingarmene blir slitt ut. Har selv hatt en 405 Mi16 i fire år og en 405 gri i ett år. Kjempegode å kjøre og har egentlig ingen andre feil utenom vanlige service deler som alle biler har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå