GeForCeFx? Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei.. Har nå kommet fram me to forslag dere kan velge mellom. Velg ein av dei og grunngi kvifor dere velger akkurat den subben. Jeg skal ha ein sub som spiller sinnsykt høyt og er konge bra. Dette har ingenting å gjøre med dei tidlegare temaene mine. Her er valga: Sub 1: Eit 12" Peerless element og ein slave pluss Zachry DSW-400. Sub 2: To Ultimate Ux 12" med Zachry Dsw-400. Begge setta er frå Ljudia. Mer info på www.ljudia.no Takk for alle svar! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hvorfor er du så hjelpeløs? Kan du ikke bare ringe til Ljudia selv. De burde vite svarte bedre enn de fleste. Har pratet litt med en fyr som heter Kenneth. Spør etter ham og prat litt med ham! Er ikke værre enn det. Lenke til kommentar
GeForCeFx? Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Hvorfor er du så hjelpeløs? Kan du ikke bare ringe til Ljudia selv. De burde vite svarte bedre enn de fleste. Har pratet litt med en fyr som heter Kenneth. Spør etter ham og prat litt med ham! Er ikke værre enn det. Hallo plz? Eg bare lurer. Må ha noe å gå etter før eg går til ljudia som sikkert bare tenker på å tjene penger på d Lenke til kommentar
zpitx Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg vil gått for Peerless sub'en. Peerless lager BRA saker! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hallo plz? Eg bare lurer. Må ha noe å gå etter før eg går til ljudia som sikkert bare tenker på å tjene penger på d Alle butikker er ute etter å tjene penger. Jeg ville gått for Peerlessløsningen. Den har best kvalitet, og du kommer sikkert til å ha denne subben lengre enn subben med 2 elementer. Kvalitet foran kvantitet. Lenke til kommentar
AndersK_ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Sub 1: Eit 12" Peerless element og ein slave pluss Zachry DSW-400. Sub 2: To Ultimate Ux 12" med Zachry Dsw-400. Alt. 2! Det er 2 stykker!! Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Sub 1: Eit 12" Peerless element og ein slave pluss Zachry DSW-400. Sub 2: To Ultimate Ux 12" med Zachry Dsw-400. Alt. 2! Det er 2 stykker!! Jeg vil heller ha to Lada enn en Mercedes. Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det spørs nå litt på kva Peerless element du vil ha.. Mulig at dei to Ultimate Ux 12" vil spele høgare og bedre enn eit av dei dårlegaste 12" elementa til Peerless. Men er det eit middels bra Peerless element du har sett på, ville eg nok heller gått for eit slikt.. (eg har ikkje erfaring med Peerless, men har høyrt mykje godt om dei) Kjekt med 2 subbar, men kjekkare med 1 sub som spelar høgare og bedre enn naboen sine 2 Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Det spørs nå litt på kva Peerless element du vil ha.. Mulig at dei to Ultimate Ux 12" vil spele høgare og bedre enn eit av dei dårlegaste 12" elementa til Peerless. Men er det eit middels bra Peerless element du har sett på, ville eg nok heller gått for eit slikt.. (eg har ikkje erfaring med Peerless, men har høyrt mykje godt om dei) Kjekt med 2 subbar, men kjekkare med 1 sub som spelar høgare og bedre enn naboen sine 2 Det er Peerless' dyreste elementer. Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Ok, men då blir nok alt 1. bra Iallefall om kassen er korrekt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå