Kenny000 Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 HAr lest at det kommer en pc versjon av PS2 spillet gran tourismo til våren 2002 !!!!! Dette er jo bare det gøyeste spillet! (har testet det hos en kammerat) !!! :grin: :grin: Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Liker ikke bilspill! Det eneste bilspillet som jeg liker er Need for Speed 3 og Porsche selv om de er litt gamle så er det de eneste bilspill jeg liker. Action og skyting er mer underholdende for min del... Litt lei av CS etterhvert så jeg håper det kommer en verdig oppfølger snart. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 13. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2002 Men nå er ikke GT3 et vanlig bilspill. Her kan man virkelig trimme og mekke og bygge og kjøpe og og og........ Gleder meg ! Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Hvor har du lest det? Jeg har ikke hørt det før... Men hvis det er sant så blir det jo bare helt konge da!! Tenk GT3 med PC-grafikk og multiplayer på LAN!! Oooohhhhhh!! Gleder meg hvis det kommer! Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. januar 2002 Del Skrevet 14. januar 2002 Quote: On 2002-01-13 17:31, Kenny000 skrev:HAr lest at det kommer en pc versjon av PS2 spillet gran tourismo til våren 2002 !!!!! Jaha? Jeg tror nok du tar feil der. Utviklerne har påpekt at de kunne tenke seg å bringe GT3 til PC for å nå et større publikum, men det betyr ikke at spillet faktisk kommer på PC. Sony benekter også disse gale ryktene du prøver å spre. Må nok nøye deg med andre bilspill på PC en god stund framover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå