robiwan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tenkte jeg skulle prøve ut Puzzle Quest. Men så vidt jeg vet kommer dette til DS, PSP og Xbox Live Arcade. På hvilket av formatene er spillet best? Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Er vel bred enighet om at versjonene til DS, PSP og Xbox er best. Styr unna PS2 og Wii-versjonene. Personlig foretrekker jeg DS-versjonen pga portabiliteten og at spillet er som skapt for touchscreen. PSP versjonen briljerer med bedre grafikk og lyd, ellers er de like. Endret 3. juli 2008 av ostesaks Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du vet du også får det til PC? Her er en demo: http://www.infinite-interactive.com/puzzlequest/demo.php Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Blir nok spilt på min nyinnkjøpte DS, takk for svar Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Selvom det kanskje er litt sent vil jeg også anbefale DS'en. Det ser pent ut på PSP'en, men touchskjermen er MYE bedre å bruke på DS'en. Det kan virke litt tregt til å begynne med, men når du etterhvert får en del spells og equipment så blir det _veldig_ morsomt. Har alle klassene på lvl 50 Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 XBLA versjonen er også veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå