Eloquence Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei! Er det noen som vet om multinasjonale eller (specifically) sveitsiske ISPer som tilbyr dialup-abonnement uten månedsavgift som faktureres direkte på telefonregningen? Vet det er en long shot men... Skal nemlig til Sveits om noen uker. E Lenke til kommentar
thorel Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Tror sjanser for å finne info er litt større om du søker på google, eller venter til du er i Sveits... Lenke til kommentar
Eloquence Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Det tror jeg også, det var derfor jeg karakteriserte det som en "long shot"... men heldigvis trenger man ikke 1 i odds for å poste her! Jeg er naturligvis et Google-menneske, men det hjalp lite i dette tilfellet. Jeg har også vært innom slike selvfølgeligheter som tiscali.ch etc., men i Norge fakturerer svjv Tiscali selv, så jeg lurte bare på om noen hadde erfaring med å bruke dem eller andre i utlandet. Vel vel... we'll see når jeg kommer ned. E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå