Gjest runkemannen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei jeg lurer bare på noe. Jeg var i den lokale sexbutikken her i byen for å finne en salve/olje eller krem som kunne gjøre penis mer følsom slik at jeg kan nyte bedre men de hadde ganske dårlig utvalg på akkurat det så hun dama som jobba der anbefalte meg StimaX. Utifra esken så virker det som den er rettet mot kvinner og klitoris. Det står blandt annet at man skal smøre den på klitoris for ekstra nytelse etc. Men er det noen av dere som har erfaring med hvordan den virker på menn? Jeg har da tenkt og prøve å smøre litt på penishodet i håp om at det skal gi meg bedre nytelse. Jeg har merket at penis har blitt mindre sensitiv de siste åra og nå virker ikke engang leketøy så bra som det gjorde før så jeg trenger en liten "oppløftning" i kosestunden/e. Det har nesten blitt kjedelig å runke til tider fordi jeg ikke føler så mye som jeg gjorde før. Altså jeg vil og det å få stå er heller ikke noe problem men jeg mister liksom "feelingen" litt uti akten.. Jeg har nok runket litt for mye gjennom tidene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg