T0rdivel Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Iain (M.) Banks er mannen bak den fantastiske serien om The Culture. Han skriver både SF og annen fiksjon, og er dessuten Whisky-kjenner og har utgitt bok om skotsk whisky. Torstein Bugge Høverstad er velkjent her hjemme på berget som oversetter av blant annet Ringenes Herre og Harry Potter til norsk, og han skriver også eget materiale. Begge to er de æresgjester ved Oslo Science Fiction-Festival senere i sommer (31. juli til 3. aug). Andre bekreftede gjester ved festivalen: Jon Bing, Iselin B. Alvestad, Ingeborg Arvola, Tore Aurstad, B. Andreas Bull-Hansen, Silje E. Fretheim, Christopher Grøndahl, Elisabeth Hammer, Mari Moen Holsve, Anders A. Johansen, Egil Krogh, Markus Midré, Eirik Newth, Anette Riise-Hanssen og Ragnfrid Trohaug. Mer info på www.osff.no Lenke til kommentar
pertm Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Typisk jeg må jo være bortreist akkurat de dagene... Hadde vært gøy å vært der. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg vil oppfordre alle som har mulighet til å stikke innom. Selv sitter jeg fast på jobb i hele sommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå