eUnaas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg sliter kraftig med å koble min SE G900 til pcen. Jeg hadde dette problemet med min forje G900, nå har det også oppstått med min nye. Pcen finner telefonen, men dette PC suite finner ikke telefonen. (alt gjelder når jeg kobler det til pcen i telefon modus. Alt fungerer som normalt i filoverføringsmodus) Noen fler som har samme problemet? Hvordan klarer softwaren å rote det til, når pcen finner telefonen? Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg har også et liknende problem med min s500i. Jeg får koblet til mobilen til PC'en, og i telefonmodus så oppdager File Manager at PC'en er koblet til, men jeg får ikke tilgang til mobilen, da den ikke har blitt oppdaget av USB-porten/ikke ligger på min datamaskin som en flyttbar disk. I Filoverføringsmodus, så opdager PC'en mobilen som en flyttbar disk, men når jeg trykker på den sier PC'en "Please insert disk into G:" Programmet fungerte greit før, men nå plutselig så slo det seg vrang... meget takknemlig for hjelp! Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 23. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2008 Jeg lurer på om jeg tror trixet er: Skru av telefonen, koble den til, hold C knappen inne mens du skrur på telefonen. Da blir den på en måte oppdaget på nytt. (samme prosedyre man bruker når man skal oppdatere telefonen. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg lurer på om jeg tror trixet er: Skru av telefonen, koble den til, hold C knappen inne mens du skrur på telefonen. Da blir den på en måte oppdaget på nytt. (samme prosedyre man bruker når man skal oppdatere telefonen. Jeg fikk fiksa det ;P Jeg lasta ned den nyeste programvaren (SE suite) på hjemmesiden til SE og da fungerte det fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå