Lampen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei jeg er en gtut som trene forholdsvis mye stykre og basis. Jeg er en ikke akkurat tynn men litt muskuløs gutt som veier 80kg. og trener hele kroppen. men magen blir aldri en ordentelig 8pack. den er bare en dårlig markert 6 pac. trene mye cruches og sån. hva bør ejg gjøre for og få resultat? Lenke til kommentar
MatsAndreassen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) 6 pac / 8 pac har vel mye å si på fettprosenten din. Har man for mye fettprosent vil ikke magemusklene vise seg i det hele tatt uansett hvor mye du trener Kan jo google abdominal training eller noe og samtidig trene cardio. Er heller ikke sikkert at du kan få en 8 pac (har med gener å gjøre). Edit: leste litt nå og som mange folk sier; du må jogge som en gal/ jogge som bare juling for å få sixpack. Samt å trene alle de forskjellige magemusklene (må jo ha mest mulig symmetri) Endret 3. juli 2008 av Martyr Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Dra på ett treningsenter og spør om å få målt fettprosent. Du burde ned i en 8-14% for at sixpacken skal være synlig. Jeg har 8.1% og min er ikke helt synlig enda men det er fordi at stort sett alt fett i kroppen min er i mage regionen. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 det du bør gjøre er å få ned fettprosenten din, (som alle de andre her inne som spør om samme ting) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå