dahwan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Prøv denne linken http://www.bergefilm.com/arcticOdyssey.html Hver gang du trykker på en link så blinker flash området hvitt. Åssen hindrer jeg det? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Prøv å sett bakgrunnen til Flashfilen til samme grå farge som websiden rundt. Men grunnen er at Flash innholdet tar ett øyeblikk lengre å "laste" inn i minnet enn resten av HTML siden og det du ser er bakgrunnen på flash filen, eller der flash innholdet skal være. AKIRA Lenke til kommentar
zyx Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 hva med å sette bakgrunnen i flash-flien til transparent? Eller legge inn at filen skal preloades i koden? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Så dette må gjøres i flash fila? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 <embed src="flash/Arctic%20Odyssey.swf" width="508" height="320" valign="top" style="background-color: #farge;"> </embed> Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Background-color har jeg prøvd, men det funker ikke. Men kan det funke å endre bakgrunnsfarge i flash fila? Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg har ikke flash. Jeg mottar flash filmene fra en kollega, så et hadde vært godt å vite om det fungerer før jeg ber ham forandre og eksportere 25 flashfilmer forgjeves. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Forresten så får ikke jeg noe hvitt flash på filmene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå