Cuddlefluff Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Heisann, er ferdig med forsvaret og har funnet ut at jeg skal ha noen år til. Jeg ser litt på mek infateri primært, og lurer litt på hva dere sersjanter fra MP/hæren/mek infant/ har å si om tjeneste, og om hvordan utdanninga var. kom ikke inn på UB primært fordi man må vite hva tallrekker er. Lenke til kommentar
Jurist Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Heisann, er ferdig med forsvaret og har funnet ut at jeg skal ha noen år til. Jeg ser litt på mek infateri primært, og lurer litt på hva dere sersjanter fra MP/hæren/mek infant/ har å si om tjeneste, og om hvordan utdanninga var. kom ikke inn på UB primært fordi man må vite hva tallrekker er. Hva har MP med mekinf å gjøre? Hvis du med MP mener noe annet enn militærpoliti, kan jeg ikke hjelpe deg. Hvis du derimot mener militærpoliti, kan jeg hjelpe deg å komme i kontakt med rette vedkommende for dine spørsmål. Send meg en PM Endret 3. juli 2008 av Jurist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå