Kimelimm Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Siden vi har en tråd over ting som gjør deg irritert og glad, hvorfor ikke trist? Åssen kommunen behandler meg Når jeg hører på triste sanger Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 F.eks. at kjente og kjære skuespillerhelter dør. Nå er vel det som var den originale Olsenbanden døde, alle som en. Livets gang er det jo, men likevel. Ellers er det ikke noe moro å vite at man har såret noen eller brutt et vennskap uten at det var meningen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 At i 5 år har jeg slitt med ustabilt internett og det har gitt meg ekstrem frustrasjon som bygger som opp hver dag som går, og alt som trenges for å fikse det er at onkelen min skrur ned sikkerheten på routeren, men det vil han ikke Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Folk som ikke kan å skrive skikkelig. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er jo ikke dems feil at de har dysleksi? (for de som har det da ) Jeg blir trist når.. egentlig blir jeg ikke trist. Bare sur, som oftest på foreldrene mine Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 dødsfall i familien, når folk sier noe personlig frekt mot meg som så stygg nese du har, bryr meg ikke om de kaller meg homo osv. men når noen kommenterer noe om utsende eller personligheten min blir jeg trist. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Triste filmscener med "dumme" personer som gråter. For eksempel den ene scenen i My Name is Earl (som er den seneste jeg så av dette slaget og kunne bringe som eksempel). Et par sanger som vekker opp ting lengre inne, og typiske begravelsessanger. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Triste filmer som K-PAX, American Beauty, Grave of the Fireflies, Shine og Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Ellers er det ikke så mye som gjøre meg trist, annet enn det å være ensom. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 At Frodo måtte draaaaaaaa Please come back Mr.Frodo Ja, og at Leonardo måtte fryse ihjel i det kalde vannet, bare fordi den dumme kjerringa ikke ville bytte plass med han så han kunne få komme opp på klesskapet litt og varme seg han også.. men neeeida Hu kunne jo fløtta seg litt så han fikk plass han også dah.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Å höre på Goth og doom metal. Derfor har jeg slutta å höre på det. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 at denne tråden er så emo=( Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) rate my downs Endret 4. juli 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå