bo1e Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som vet hvor jeg kan finne prisoversikt for programmer og lisenser fra Microsoft? Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 tja du finner aldri det hos Microsoft. Men det er jo bare å gå til f.eks pc-ware, komplett eller andre nettbutikker og søke opp det produktet du vil vite pris på. Dette vil da være sluttbrukerpriser. Om du vil ha priser til firma så varierer det vel etter størrelse. Finnes et utall rabatt avtaler med forskjellige minimumskjøp etc. Disse avtalene finner du info om på www.microsoft.no Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ta opp telefonen og ring Microsoft. de kan sikkert sende deg tilbud på lisenser osv.. via mail etter hvor mange lisenser du trenger Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Microsoft selger ikke slikt selv men heller gjennom leverandører. Inmeta Ementor Er noen leverandører jeg kommer på nå. Lenke til kommentar
enrg Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Lisensene til Microsoft er en jungel uten like, og jeg anbefaler å finne en leverandør av Microsoft programvare som du kan få et tilbud fra. Lenke til kommentar
Bandaloginzih Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Lisensene til Microsoft er en jungel uten like, og jeg anbefaler å finne en leverandør av Microsoft programvare som du kan få et tilbud fra. Da kan det vel kanskje være lurt å høste inn litt priser fra flere forskjellige leverandører!? Så kanskje du ender opp med en grei pris til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå