Pallantir Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg trenger en rimelig tidsbryter som slår av strømmen til en vanlig kontakt etter fire timer. Vet noen om en sånn? Jeg vet om de til Elfa, for innebygging, til 500-600. Men fins det ikke noe enkelt? Jeg kjøpte en gang i tiden en elektronisk tidsbryter på Biltema, men den er ikke lenger i sortimentet deres. Endret 3. juli 2008 av Pallantir Lenke til kommentar
tingo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg trenger en rimelig tidsbryter som slår av strømmen til en vanlig kontakt etter fire timer. Vet noen om en sånn? Jeg vet om de til Elfa, for innebygging, til 500-600. Men fins det ikke noe enkelt? Jeg kjøpte en gang i tiden en elektronisk tidsbryter på Biltema, men den er ikke lenger i sortimentet deres. Vil en slik en fra Clas Ohlson funke? Artikkel nummer 32-8748 kan stilles inn fra 0 til 6 timer. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jepp! Tusen takk! Det er øya man først blir blind på... Jeg så på akkurat den, men la ikke merke til at den under hadde opptil seks timer! Problem løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå