Zepticon Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja jeg veit hvordan google sine adds fungerer men fremdeles er det dobbeltmoral og meget uheldig for et såpass seriøst forum. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvorfor har ikke jeg google adds? :| Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg har aldri sett Google- ads på diskusjon.no Endret 3. juli 2008 av StorPeder Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke jeg heller.. men bruker (selvsagt) Opera, og har mye "blocked content" Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Syns personlig at salg av wow kontoer burde tillates på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Firefoxbrukere? Finnes det andre nettlesere en Firefox og opera da? Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg bruker den nyeste Opera utgaven og jeg har Google-adds både på siden og nederst. Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg bruker den nyeste Opera utgaven og jeg har Google-adds både på siden og nederst. Høyre-klikk på siden, "Block Content" og trykk bort det du ikke vil se lenger. Bye bye annonser. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg bruker den nyeste Opera utgaven og jeg har Google-adds både på siden og nederst. Høyre-klikk på siden, "Block Content" og trykk bort det du ikke vil se lenger. Bye bye annonser. Annonser slik som på diskusjon.no plager meg overhode ikke. Dem skal jo gjerne tjene penger og få lønn dem som driver stedet. Men lassevis med annonser mellom hvert innlegg er dritt... og sånner forum kan egentlig brenne i hellvette for min del. Er der for å lese poster, ikke scrolle forbi 10 sider med annonser for hvert innlegg. Men saken var at afaik så følger forumet her EULA reglene til blizzard, dvs ingen salg av gold eller kontoer. Så hvorfor tillater de annonser fra goldseller/lvling/konto sider? Endret 3. juli 2008 av Zepticon Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg etterlyste for en tid tilbake hva status var på retningslinjene, og ble forklart at det er mange moderatorer og at ikke alle er oppdatert, eller har peiling på wow. Men såvidt jeg husker så var retningslinjene klare på dette med gull og salg. Derfor regner jeg med at de ikke ønsker å reklamere for gullsalg. Det er sikkert noe de kan ta opp med google. Skulle bare ønske at de stenge de forbanna "prisforespørsel" trådene også. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 "Fjaseannonser" av nevnt type skal ikke forekomme, så skal jeg få lagt inn filtre på de nettstedene. Reklame mellom hvert innlegg kommer ikke til å skje. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 "Fjaseannonser" av nevnt type skal ikke forekomme, så skal jeg få lagt inn filtre på de nettstedene. Flotters. Slike sider er en uting. Reklame mellom hvert innlegg kommer ikke til å skje. Det er bra! Forum med slikt er det værste jeg veit, og dersom det ble slik på diskusjon.no ville dere hvertfall fått en bruker mindre Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Bumper denne jeg. Fikk denne i dag: Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Har lagt inn en sperre mot det domenet og en rekke andre nå. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Sånn ser det ut hos meg. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 Sånn ser det ut hos meg. Har egentlig ikke noe mot adds så lenge dem er slik som her. Hjelper å drive forumet gjør dem også. Men med leverandører som Googleadds så er det vanskelig å sensurere innhold. Fikk dette i dag Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 www.gmlvl.com kommer også frem i reklamen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå