Gå til innhold

Diskusjon.no bryter egne rettningslinjer for salg av gold og characters?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker den nyeste Opera utgaven og jeg har Google-adds både på siden og nederst.

Høyre-klikk på siden, "Block Content" og trykk bort det du ikke vil se lenger. ;)

Bye bye annonser.

Annonser slik som på diskusjon.no plager meg overhode ikke. Dem skal jo gjerne tjene penger og få lønn dem som driver stedet.

Men lassevis med annonser mellom hvert innlegg er dritt... og sånner forum kan egentlig brenne i hellvette for min del. Er der for å lese poster, ikke scrolle forbi 10 sider med annonser for hvert innlegg.

Men saken var at afaik så følger forumet her EULA reglene til blizzard, dvs ingen salg av gold eller kontoer. Så hvorfor tillater de annonser fra goldseller/lvling/konto sider?

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar

Jeg etterlyste for en tid tilbake hva status var på retningslinjene, og ble forklart at det er mange moderatorer og at ikke alle er oppdatert, eller har peiling på wow. Men såvidt jeg husker så var retningslinjene klare på dette med gull og salg.

Derfor regner jeg med at de ikke ønsker å reklamere for gullsalg. Det er sikkert noe de kan ta opp med google. Skulle bare ønske at de stenge de forbanna "prisforespørsel" trådene også.

Lenke til kommentar
"Fjaseannonser" av nevnt type skal ikke forekomme, så skal jeg få lagt inn filtre på de nettstedene.

Flotters. Slike sider er en uting.

Reklame mellom hvert innlegg kommer ikke til å skje. :)

Det er bra! Forum med slikt er det værste jeg veit, og dersom det ble slik på diskusjon.no ville dere hvertfall fått en bruker mindre :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...