mcgroven Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Gamer.no vil gjerne ønske alle sine lesere en glitrende sommer. Les mer Lenke til kommentar
Bata Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 GOd sommer! Jobber hele sommer jeg, bare en uke ferie :O Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 God sommer til dere også Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 God sommer! 30 grader rett utenfor døra her nå. Ser fram til å slikke sol og spise is! Tror vi skal ut med båten etterpå Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Her i gården tar vi imidlertid ikke ferie. Gamer.no vil selvsagt bli oppdatert med nyheter, omtaler, sniktitter og blogger daglig. Wohoo! Dagen er ikke den samme uten. God sommer Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 God sommer til alle sammen! Kan også tipse om at Gamer.no CS serverne er nyrenovert og holder døgnåpent hele sommeren, ta en tur innom om du vil utveksle noen kuler Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 God sommer! Her venter en måneds road trip fra east coast til west coast, USA, på meg! New York, DC, Amish Country, Yellowstone, Grand Canyon, fyll og gambling i Las Vegas, samt mye mer! Herlig! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 God sommer alle sammen! Skal til Kreta en tur i starten av August, fram til da blir det mye spilling inne på PCen og PS3 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hmm blir vel litt gaming med noen klassikere ja, men ikke så lenge det går ann å være ute i finværet, tror vi får fair share av regndager osv fremover også. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Her i huset er det blitt en tradisjon at jeg og en buddy kjører igjennom Ocarina of Time, så da forsvinner nok noen sommerdager. God sommer! Edit: dæven, Mr.Anki, bildet ditt ligger på 2. plass hos 1881! Endret 3. juli 2008 av Laland Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Nihi, som er bare digg. Planer: Sove. Spille. Stikke ut og finne på noe digg. Spille til jeg legger meg. Sove osv osv.. Så god sommer! Endret 3. juli 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) God sommer! Her blir det jobbing mesteparten av sommeren, og litt ferie. + en gjennomgang av Diablo II Endret 3. juli 2008 av Kaffeleif Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 God (spill)sommer til dere alle! Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 god sommer til heile bunten ja..! dei som har litt ferie i ferien får kose seg litt ekstra for meg og.. nokon må lage all gilde maten dere spiser også dessverre så lite ferie frå denne kanten...p Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal tenke på deg under et av mine mange grillmåltider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg