Core-1 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg skulle registrere meg så jeg kunne lage egne quiz, måtte da inn på playstation network og registrerte meg ved navn: steel443 (etter 30 minutter prøving) gikk tilbake til mybuzz siden Clicky Prøver og logge meg inn ved og trykke "psn logg på" men får feilmelding: "Det oppstod en feil, prøv igjen" jeg vet ikke hva jeg gjør feil, noen andre som har opplevd no lignende? (jeg har aktivert konto) Lenke til kommentar
ChickenMan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg opplever noe lignende. Nøyaktig det samme, faktisk. Tydeligvis et sentralt problem av noe slag som forhåpentligvis snart fikses. Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Slippdatoen er vel ikke før i morgen? (ikke skyt meg hvis jeg tar feil), så det kan vel tenkes at buzz's egne serverne ikke er oppe enda Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nope, slippdatoen var igår. Altså den 2. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 leste om hacking på playstationsiden.... kansje det kan ha noe og gjøre med det? Lenke til kommentar
Mhy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ja jeg skulle vel ikke stolt på dagbladet når det gjelder lanseringsdatoer Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Når du e inne på den siden, så velger du først england eller engelsk(husker ikkje ka det sto i farten) også logger du deg på, også tar du tilbake til norsk igjen, også e det bare å begynne Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Når du e inne på den siden, så velger du først england eller engelsk(husker ikkje ka det sto i farten) også logger du deg på, også tar du tilbake til norsk igjen, også e det bare å begynne det skal testes EDIT: DET FUNKA navnet kommer når jeg husker det EDIT2: nå funker det, litt kjipt at jeg må inn på et annet språk men, har lagd quiz da.... heter jon27arn hvis intresse..... Da er saker ordnet, takk for all hjelp til dere alle! :D:D Endret 4. juli 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå