h4dthecowran Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei! Tenkte å kjøpe noe å drikke til ikveld, og har planer om å bli full. For en gangs skyld skal jeg gi svakere kost en sjangse og lurer derfor på om det er noen der ute som har forslag til en sterkvin jeg kan prøve meg på? Kan gjerne være noe jeg må blande ut, men går også bra om man kan drikke rett ut av flasken. Mvh. H4TC Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Synts generelt blue nun og Riesling er gode lettdrikkelig viner.. Lenke til kommentar
h4dthecowran Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Endte med Kalinka 21. Blandet den ut med trollbrus, og personlig syntes jeg dette var veldig, veldig vellykket. Hadde isbiter i så "drinken" var ordentlig kald, og jeg tar ikke i når jeg sier at dette er noe av det bedre jeg har smakt av utblandet sprit. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 fisherman er en skikkelig slager... 1 flaske fisherman og en 6pack med øl .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå