Gå til innhold

ITPays.no - Veldig imponert

Anbefalte innlegg

Hvis noen skal ha seg domene eller hosting så er dette selskapet tingen tydeligvis.

Bestilte et domene for 3 dager siden hos en annen host og de har ikke tatt seg tid til å registrere domenet enda. Sendte bestilling til itpays.no tidlig imorres og nå 2 timer etterpå er domenet oppe og kjører. Har handlet sikkert 50 domener gjennom tiden men dette er desidert det raskeste jeg har vært borti.

Så derfor lager jeg denne skrytetråden til dem som takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres nesten ut som reklame....

Mange som er flinke og raske til å opprette domener og sende ut regninger, men det er da mye viktigere at de kan holde en stabil og rask linje og at de er mulig å få tak i hvis det skulle være noe :)

Lenke til kommentar

Er ikke mange vil jeg si, jeg er webutvikler og har hatt en god del mange domenekjøp gjennom tiden men itpays er raskeste jeg har opplevd hittil. Vanligvis må jeg vente i 1-2 dager før jeg kan komme igang med utviklingen. Derfor jeg setter ekstra stor pris på hurtighet.

Kjenner ikke til stabilitet men med tanke på kunder ellers de har så tviler jeg de er dårlig :p

Lenke til kommentar

Tja, på Domeneshop har jeg ordnet masse domener og bestiller du på dagen så er det oppe og kjører på ett par timer.

no-domener kan jo ta litt lengre tid men som regel innen samme dag hvis man bestiller på formiddagen.

Endret av agvg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...