Vrengtpolvott Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Begynte å spille D2 igjen for noen dager siden, og skulle spille med en kamerat, men spillet lagger noe helt vanvittig når jeg spiller på Battle.NET. Hos kompisen min går det knirkefritt når vi spiller sammen, men hos meg så får jeg ikke til å gå inn dører, drepe fiender, eller prate med folk osv pga lagen. Dette er altså internet lag, og ikke maskinvaren, da jeg har mer en nok kraft til å dra spillet. Når jeg spiller andre spill online, f.eks Team Fortress 2 så går det knirkefritt. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vet ikke hva det kan være om det er internet lag, MEN Diablo 2 er et gammelt spill skrevet for 1 kjerne CPUer. Noen eldre spill tuller seg skikkelig når man spiller det på 2 kjerner eller mer. 1. Sjekk at det ikke lagger i solo mode først (siden det ikke høres ut som om du har prøvd det her) 2. Dersom det da lagger, sørg for at spillet kun kjører på en av kjernene. Taskmanager. Høyreklikk på prosessen og velg "Set affinity" og kryss vekk en av CPUene der. 3. Sjekk at du ikke har brannmur/antivirus kjørende og prøv battle.net igjen. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Testa det litt i singleplayer nå, og ut ifra det jeg merket så gikk det rimelig perfekt der. Har prøvd å slå av brannmur, og åpne portene spillet bruker, men har samme problemet enda. Prøvde også gjøre det du sa om å krysse vekk en av CPUene, men der kom det "Operasjonen ble ikke fullført. Ingen tilgang." Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Prøv å logg på med administrator bruker. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hvordan er det jeg gjør det? Er bare jeg som er brukeren på PCen iallefall, så regner med at det er jeg som er admin? EDIT: Jo, jeg er admin i følge Brukerkontoer inne på Kontrollpanelet. Endret 3. juli 2008 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Har på en måte samme problem. Har 1 sekund delay på alt jeg gjør. Grådig irriterende.. Noen som vet om en løsning? Har forwarda porter også. Lenke til kommentar
henky Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 samme til meg. sist jeg spilte singleplayer funka det fett. andre spill lagger ikke. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hvis du bruker win vista, prøv å gå i cmd-consoll og skriv inn: netsh int tcp set global autotuninglevel=disable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå