Gå til innhold

GPS til ferien, noen som er å anbefale?

Anbefalte innlegg

Jeg reiser på bilferie om tre uker, og i den forbindelse vil jeg gjerne ha med meg en gps som hjelpemiddel til kjøreturen.

Turen vil gå i Norge, Danmark, Sverige og Tyskland, så er viktig at den er bra oppdatert på disse landene.

Av funksjoner så trenger jeg i grunn ikke mer enn vanlig navigasjon, samt mulighet for fotoboks varsling. I tillegg er det viktig at den har POI så jeg enkelt kan søke fram nærmeste hotel, bensinstasjon, dyrepark, kjøpesenter osv.

Mp3 spiller, handsfree osv er ikke noe som er prioritert. Skulle det være noe ekstra som virker spennende må det være TMC.

Pris må helst ikke overstige 2000.

Så er der noen enkle og gode gps som dekker mine behov du kan anbefale meg?

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kom jo kjøpe gps telefon. jeg hadde nokia 6110 navigator og den var like bra som en vanlig gps. på nokia 6110 kunne man bruke gps uten å være på nett. nokia 6220 classic er et bra valg da.

kommer kanskje over 2000 tusen den å.

Endret av needhelp99
Lenke til kommentar
nuvi 255 har gps mottaker og widescreen det er som gjør dem ulike. pluss at nuvi 255 har flere piksler.

Finnes ikke nüvi 255 i to utgaver? Den ene er nüvi 255 T, som er en videreutvikling av nüvi 250. Den andre er nüvi 255 WT, som har widescreen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...