Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ereksjon hindrer urinering om morgenen

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

grå kloakk og brun kloakk ;)

En annen ting, som er viktigere, og som jeg kommenterte etterpå var jo om de som tisser i dusjen gjør rent etter seg, eller om de bare generelt sett er uhygieniske.

Grå og brun kloakk er bare definisjoner på hva kloakken består, like fullt går begge i samme avløp.

Å pisse i dusjen er mer hygienisk enn å vaske ræva i dusjen ;).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnen til at vi våkner med et hardt lem er altså at vi må tisse, og ikke at vi har forestilt oss Jessica Alba den natten.

Endelig en som iallfall har skjønt noe.

Ereksjon er på mange måter et fysiologisk fenomen også (fks som at hjertet banker) og ikke bare noe som har med seksuell opphisselse å gjøre.

Endret av Fjellvaaken
Lenke til kommentar

Leste en gang at man har til sammen 3-4 timer ereksjon i løpet av en natt. T.o.m. gamlinger har flere timer. Slik sørger naturen selv for tilstrekkelig blodgjennomstrømming. En annen ting er at om morgenen er hormonproduksjonen på topp + også at man er uthvilt og har mye energi.

Jeg tror det beste rådet er å slappe av - gire ned energien. I tillegg at får man urinert gir det seg, men det var jo det som var problemet her da.

Etter det jeg har skjønt så har man ereksjon om morgenen fordi kroppen sjekker at alt er i orden. Den kjører en slags oppstartstest på kroppen. Bla.a. om man kan få ereksjon :p

Høres mest ut som en teori det der da.

Endret av Fjellvaaken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...