Genuine Genes Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Morsomme bilder^^ Er teknikken i bilde 1 jeg bruker, men teknikken i bilde 2 var slett ikke verst! Skal prøve den neste gang Lenke til kommentar
wûst Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Bruker også teknikken fra bilde 1, men må innrømme at teknikken som er brukt i bilde 2 ser rimelig bra ut. Skal testes. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) hmm. skeptisk til tegning 1.. Den metoden fungerer utmerket for meg. Er ikke verre enn å dytte den litt ned da. Eventuelt stå litt mer skrått. edit: Når jeg tenker meg om så står jeg vel med beina skrått og. Å bøye overkroppen holder nok ikke nei. Endret 26. august 2008 av Zappy Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Ellers kan man jo urinere i dusjen da, bare spyle litt etterpå Lenke til kommentar
The North Sea Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jeg tror at det beste er å bare kle på seg de klærene man skal ha, og gjøre andre ting. Da tenker man ikke så mye på det, og da hender det at den går ned. Når den er nede er det bare å late vannet. Så slipper man å vente i minst 40 min. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg tror at det beste er å bare kle på seg de klærene man skal ha, og gjøre andre ting. Da tenker man ikke så mye på det, og da hender det at den går ned. Når den er nede er det bare å late vannet. Så slipper man å vente i minst 40 min. Enkelt og greit. Eller bare kle på seg de klærene man skal ha på og så pisse. Da vil jo buksen absorbere det meste! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kan ikke si jeg opplever problemet... ... er vel noe som forsvinner når man blir eldre. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Kan ikke si jeg opplever problemet...... er vel noe som forsvinner når man blir eldre. Da blir det vel gjerne erstattet med et større problem. :!: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Tenkte ikke SÅ gammel da. har jo bare passert 20... Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Mitt råd; Utnytt sjansen og spring til nermeste kvinnelige nabo! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Med forbehold om at det ikke er sagt før: Piss i vasken eller i blomsterbedet. Gjort flere ganger om morgenen dagen derpå, siden jeg alltid må pisse noe helt jævlig da. Blomsterbedet er vel greiest, siden det bare er å lempe ut pikken og pisse med henda bak hodet Vasken kan være litt vanskelig til tider. Sørg iallefall for å etterskylle med 10 liter vann++, så slipper du lukt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Mitt råd; Utnytt sjansen og spring til nermeste kvinnelige nabo! Forklar Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 spyle ned deres dass vel? haha Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Men hvorfor kvinnelig? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Var nok heller ment på at man kunne jokke på den kvinnelige naboen til kølla vart rolig, for så å stikke på do. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Om du ikke får pressa 'an ned, stå på hendene. Bare pass på å ikke ha munnen åpen i tilfelle du skvetter.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Men hvorfor kvinnelig? Det er da ikke noe galt med å springe til nærmeste mannlige nabo hvis du heller foretrekker det? Han brukte vel bare kvinnelig som et eksempel. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Men hvorfor kvinnelig? Det er da ikke noe galt med å springe til nærmeste mannlige nabo hvis du heller foretrekker det? Han brukte vel bare kvinnelig som et eksempel. Riktig! Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ikkje uventa fant eg dette på første forsøk på Google: ... Denne metoden funker for meg, selv om jeg må bøye staken litt ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå