Manfred Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Æsj... Dere vet at det er to typer kloakk? Og at dassen og dusjen ikke møtes lengre nede? Og en annen ting: Tenk på at folk skal dusje der etterpå. Da regner jeg med at dere også vasker dusjen etterpå? Eller lar det bare litt litt rundt... Nei, fysj... Snakker om uhygienisk! Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Prøv å tenn en fyrstikk og hold under, da skal du se... Om ikke noe skjer, så har du iallefall brannsår og viktig lærdom Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Æsj... Dere vet at det er to typer kloakk? Og at dassen og dusjen ikke møtes lengre nede? Og en annen ting: Tenk på at folk skal dusje der etterpå. Da regner jeg med at dere også vasker dusjen etterpå? Eller lar det bare litt litt rundt... Nei, fysj... Snakker om uhygienisk! Den var ny for min del. Har du noen kilder på dette? Det er to typer avløp; kloakk også kalt spillvann som er fra klosetter og vasker, og drens også kalt overvann som er fra dreneringen rundt huset. Taknedløp skal føres ut på bakken. Kloakken ledes til renseanlegget på østsiden av Barduelva mens drensvannet ledes korteste vei ut i bekk eller elv uten rensing. fra bardu sin kloakk informasjon thingy. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 grå kloakk og brun kloakk En annen ting, som er viktigere, og som jeg kommenterte etterpå var jo om de som tisser i dusjen gjør rent etter seg, eller om de bare generelt sett er uhygieniske. Lenke til kommentar
runerask Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Æsj... Dere vet at det er to typer kloakk? Og at dassen og dusjen ikke møtes lengre nede? Og en annen ting: Tenk på at folk skal dusje der etterpå. Da regner jeg med at dere også vasker dusjen etterpå? Eller lar det bare litt litt rundt... Nei, fysj... Snakker om uhygienisk! Du tar nok litt feil der. Dusj og toalett er begge spillvann (kloakk). Ser du henviser til kommunens sider, men det skiller mellom overvann og spillvann. Det er forskjellig. Overvann er bare "rent" vann som kommer av regnet. Spillvann er vann som mennesker har brukt på en eller annen måte Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Æsj... Dere vet at det er to typer kloakk? Og at dassen og dusjen ikke møtes lengre nede? Og en annen ting: Tenk på at folk skal dusje der etterpå. Da regner jeg med at dere også vasker dusjen etterpå? Eller lar det bare litt litt rundt... Nei, fysj... Snakker om uhygienisk! Regner med du aldri har onanert i en dusj. Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 grå kloakk og brun kloakk En annen ting, som er viktigere, og som jeg kommenterte etterpå var jo om de som tisser i dusjen gjør rent etter seg, eller om de bare generelt sett er uhygieniske. Vel, det jeg har funnet av kilder tilsier noe annet. Og du klarer ikke vise til noen kilder i hele tatt, selv om det var det jeg spesifikk spurte etter. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vi har som mange andre eget renseanlegg, og da går ALT til samme sted. Vi kan drite i dusjen om vi vil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) TØFT! now we're talking ... Endret 7. juli 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 haha. Hovedpoenget mitt var uansett hvorvidt man gjør rent etter seg eller ikke. Hvor kloakken havner etter det driter jeg i (ha-ha) uansett. Det er en liten mengdeforskjell på sperm og tiss da, med mindre du har noen overivrige testikler Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hørtes ikke sånn ut på første posten din. Og vil være logisk at man gjør rent etter seg. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det er en liten mengdeforskjell på sperm og tiss da, med mindre du har noen overivrige testikler Så sprutbæsj er greit også, bare det ikke blir for mye? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Nå var det vel ikke snakk om å bæsje i dusjen her... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Nå var det vel ikke snakk om å bæsje i dusjen her... Neinei, bare drar den helt ut jeg. Siden du synes sperm er greit siden det er så lite av det i forhold til urin, men prinsippet er jo like skittent uansett. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Digg å bæsje i dusjen da. Vi har en sånn krakk med hull i slik at vi får gjort vårt fornødne. Det brant her, så dassen funker ikke, og da må vi gjøre det sånn Lenke til kommentar
KNB Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 men, hvorfor ikke ta deg en tur ut? piss i hagen, der er det et fett hvor du treffer (bare pass på at du ikke stråler deg selv:P) Går for den, var på LAN for ett par dager siden. Hver morgen var det rett utanfor døra å pisse Funka fett, så fikk snoppen litt luft i tillegg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Lenker til ufine bilete er fjerna. Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Ser ikke hva som er så uhygenisk med å pisse mens man dusjer hvis man sikter på avløpet og ikke spruter ned hele dusjen. Det renner jo trossalt flere titals liter med såpevann ned der etterpå. I utganspunktet så er det ikke noe særlig med bakterier i urin, men etter en liten stund i luft vil det dannes bakterier som formerer seg raskt. Endret 10. juli 2008 av tonna Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Nå var det vel ikke snakk om å bæsje i dusjen her... Neinei, bare drar den helt ut jeg. Siden du synes sperm er greit siden det er så lite av det i forhold til urin, men prinsippet er jo like skittent uansett. Det må være det dårligste rådet trådstarter har fått hittil. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg setter henda i veggen bak dass og står i en ~45 graders vinkel for å pisse. Funker fint. Så snart pisset kommer så går som regel ereksjonen med en gang i tilegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå