Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ereksjon hindrer urinering om morgenen

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Har fulgt litt med på tråden, og har lyst å komme med følgende kommentar:

Disse så kalt, "priapisme" (uønskede ereksjon) er vanlig i pubertetsalderen.

For dere som har lyst å fjerne ereksjonen asap: Trykk 2 isbiter mot roten på penisen (der kjønnshårene gro).

Ellers blir det "bend over urinerings-stillingen".

Vaio ;)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pleier bare å ta i mot på veggen foran med en hånd, ta fatt i kølla med den andre, og låse beina i veggen bak meg. Funker helt perfekt. Nå har vi ganske liten dass, og så står ikke tissen min rett opp heller, så det er mulig det ikke er like enkelt for dere andre:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Enig med tonne, bare sitt, men ikke glem å trykke den nedover, jeg glemte det en gang, etterpå gikk jeg rundt bløt i buksebaken gitt! :D

Lenke til kommentar
Gjest mister_Stor
Altså. Har dere en 30cm kuk som står rett opp? Jeg har ikke noe problem å sette meg ned på dassen og pisse med ereksjon. Det er bare å bøye den litt nedover samtidig som jeg setter meg helt bak på potta og lener meg litt framover. Min er 17cm bøyer seg noen få grader oppover

ca 18 cm, peker rett opp på sixpacken. Pisse med ereksjon er fullstendig ugjennomførbart...

Lenke til kommentar

Ikkje at eg har noko tru på at trådstarter har venta i 40 minuttar eller at det å urinere med ereksjon skal være så stort problem som enkelte hevdar at det er, men here goes...

Tenk på noko anna i 20-30 sekundar så går den ned. Det kan være så enkelt som å finne fram klær ein skal ha på seg, finne fram mat, pusse tennene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...