Vaio Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Har fulgt litt med på tråden, og har lyst å komme med følgende kommentar: Disse så kalt, "priapisme" (uønskede ereksjon) er vanlig i pubertetsalderen. For dere som har lyst å fjerne ereksjonen asap: Trykk 2 isbiter mot roten på penisen (der kjønnshårene gro). Ellers blir det "bend over urinerings-stillingen". Vaio Endret 4. juli 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Fordi det er "2"x arterie som gi blod til 2x "C. cavernosum". En arterie for en C.C på hverside. Endret 4. juli 2008 av Vaio Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Stå på huk forand doen så sikter du nedi, det kan ikke gå galt Litt rart å ha ereksjon i 40 min da Men ta en kald dusj. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Stå på huk forand doen så sikter du nedi, det kan ikke gå galt Hvordan i all verden skal det hjelpe når den står oppover? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Pleier bare å ta i mot på veggen foran med en hånd, ta fatt i kølla med den andre, og låse beina i veggen bak meg. Funker helt perfekt. Nå har vi ganske liten dass, og så står ikke tissen min rett opp heller, så det er mulig det ikke er like enkelt for dere andre:P Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Altså. Har dere en 30cm kuk som står rett opp? Jeg har ikke noe problem å sette meg ned på dassen og pisse med ereksjon. Det er bare å bøye den litt nedover samtidig som jeg setter meg helt bak på potta og lener meg litt framover. Min er 17cm bøyer seg noen få grader oppover Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Enig med tonne, bare sitt, men ikke glem å trykke den nedover, jeg glemte det en gang, etterpå gikk jeg rundt bløt i buksebaken gitt! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Pisse med ereksjon er ikke særlig behagelig, hvis man i det hele tatt klarer det. Lenke til kommentar
Gjest mister_Stor Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Altså. Har dere en 30cm kuk som står rett opp? Jeg har ikke noe problem å sette meg ned på dassen og pisse med ereksjon. Det er bare å bøye den litt nedover samtidig som jeg setter meg helt bak på potta og lener meg litt framover. Min er 17cm bøyer seg noen få grader oppover ca 18 cm, peker rett opp på sixpacken. Pisse med ereksjon er fullstendig ugjennomførbart... Lenke til kommentar
KNB Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Piss oppover å håp att det treffer skåla når det kommer ned igjen Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Tenk på foreldrene dine så forsvinner ereksjonen fort. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 En ting som faktisk funker: Ta et linjal, eller lignende, og SMÆKK til lillemann. Blodet vil deretter trekke seg tilbake igjen ganske fort, og ereksjonen vil bli borte. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Tenk på foreldrene dine så forsvinner ereksjonen fort. Det funker ikke Lenke til kommentar
KNB Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Blir du kåt på foreldrene dine kansje :!: BTW: Eg ville aldri vurdert å tenke på foreldrene mine når har en boner :!: Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Presser man den nedover, så kommer det i alle fall ingenting Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 herregud.. syke mennesker .. hæhæhæ men, hvorfor ikke ta deg en tur ut? piss i hagen, der er det et fett hvor du treffer (bare pass på at du ikke stråler deg selv:P) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Ikkje at eg har noko tru på at trådstarter har venta i 40 minuttar eller at det å urinere med ereksjon skal være så stort problem som enkelte hevdar at det er, men here goes... Tenk på noko anna i 20-30 sekundar så går den ned. Det kan være så enkelt som å finne fram klær ein skal ha på seg, finne fram mat, pusse tennene. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hva med enkelt å greit å pisse i dusjen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå