Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ereksjon hindrer urinering om morgenen

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest mister_Stor

Hei.

Som regel når jeg våkner om morgenen har jeg vel drømt ett eller annet deilig, og har en fin harding. Gid så moro da.

Som de fleste andre går jeg på do får å late vannet straks etterpå, men har hatt et lite problem noen ganger - ereksjonen går ikke ned. I dag satt jeg sikkert i FØRTI minutter og ventet på at den skulle gi seg. Jeg antar dette kunne vært utrolig herlig i en annen situasjon, men akkurat når jeg bare vil tisse er det ikke helt ønskelig.

Hva er dette for noe? Kan jeg gjøre noe for å... slappe av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest mister_Stor
Har trådstarter tid til å vente på slappern i 40 minutter har han tid til en kald dusj istedenfor :ermm:

egentlig satt jeg nå og tenkte hele tida at "nå gir den seg vel snart"... så trodde alltid at det hvert øyeblikk var ferdig, og dermed ante jeg ikke på noe tidspunkt at jeg hadde en masse tid igjen...

NikkaYoichi - selvsagt en mulighet, men... om morgenen er jeg ikke helt in the mood. orket liksom bare ikke...

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Det kan hjelpe å ikke runke rett før du sovner. Gjør det heller på ettermiddagen, bare ikke mens du ligger i sengen eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Du kan jo gå ned til nærmeste rørlegger å få noen grenrør, pass bare å få i riktig dimensjon...haha

Så da pisser du bare inn i det ene, og strålen går rundt og ned i dass :p

haha. smart! :!:

Det viktigste er å få tankene over på noe anna, eller å ta seg et runk. Funker fint :)

Får å få tankene over på noe anna, kan man jo prøve å trene.. Pushups..? ;):p

Lenke til kommentar
Gjest mister_Stor
Sett deg på sengekanten og bøy deg framover mens du sitter. Finn fram noe ikke-opphissende litteratur og les, f.eks Donald eller noe slikt. Da skal det normalt gi seg etterhvert.

donald er jo ganske turn-on da...

men altså - takker for tips folkens. får vel sjekke om noe her funker neste gang ;) kanskje jeg bare kan legge noen donald blader på badet, så har jeg til jeg skal bajse ;) og i tillegg hvis jeg blir litt kåt! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...