Gjest mister_Stor Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei. Som regel når jeg våkner om morgenen har jeg vel drømt ett eller annet deilig, og har en fin harding. Gid så moro da. Som de fleste andre går jeg på do får å late vannet straks etterpå, men har hatt et lite problem noen ganger - ereksjonen går ikke ned. I dag satt jeg sikkert i FØRTI minutter og ventet på at den skulle gi seg. Jeg antar dette kunne vært utrolig herlig i en annen situasjon, men akkurat når jeg bare vil tisse er det ikke helt ønskelig. Hva er dette for noe? Kan jeg gjøre noe for å... slappe av? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du må rett og slett bare tenke på andre ting, ikke tenk at du må få ned ereksjonen, tenk på den elendige skolen du går på, eller hva enn. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hahaha. Jeg tror de fleste har vært borti problemet hvor man omtrent må stå på henda foran dassen for å få pissa... Herlig når du har dårlig tid om morran, og egentlig må løpe. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Klyp deg hardt i armen, det funker! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hva med å bare, nappe i løken, ta deg en runk eller skrelle bananen? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er jo ikke alltid man er kåt heller da. Den bare står liksom der Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Bruk tiden på å dusje, og avslutt med kaldt vann om nødvendig Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ikke alltid man har så god tid om morran heller da. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er jo ikke alltid man er kåt heller da. Den bare står liksom der Det er helt riktig, men det hjelper vel? Målet helliger midlet vet du. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Haha. Det er nesten så jeg har vurdert mitt eget forslag lenger opp her, å stå på henda.. Det hender man MÅ dra, men må på dass føst... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har trådstarter tid til å vente på slappern i 40 minutter har han tid til en kald dusj istedenfor Lenke til kommentar
Gjest mister_Stor Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har trådstarter tid til å vente på slappern i 40 minutter har han tid til en kald dusj istedenfor egentlig satt jeg nå og tenkte hele tida at "nå gir den seg vel snart"... så trodde alltid at det hvert øyeblikk var ferdig, og dermed ante jeg ikke på noe tidspunkt at jeg hadde en masse tid igjen... NikkaYoichi - selvsagt en mulighet, men... om morgenen er jeg ikke helt in the mood. orket liksom bare ikke... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvis du tar en liten nål og stikker deg i pikken, så går den ned igjen. Det eller å dyppe den i Listerol. Funker nok utmerket Lenke til kommentar
runerask Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du kan jo gå ned til nærmeste rørlegger å få noen grenrør, pass bare å få i riktig dimensjon...haha Så da pisser du bare inn i det ene, og strålen går rundt og ned i dass Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det kan hjelpe å ikke runke rett før du sovner. Gjør det heller på ettermiddagen, bare ikke mens du ligger i sengen eller noe sånt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Sett deg på sengekanten og bøy deg framover mens du sitter. Finn fram noe ikke-opphissende litteratur og les, f.eks Donald eller noe slikt. Da skal det normalt gi seg etterhvert. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Du kan jo gå ned til nærmeste rørlegger å få noen grenrør, pass bare å få i riktig dimensjon...haha Så da pisser du bare inn i det ene, og strålen går rundt og ned i dass haha. smart! :!: Det viktigste er å få tankene over på noe anna, eller å ta seg et runk. Funker fint Får å få tankene over på noe anna, kan man jo prøve å trene.. Pushups..? Lenke til kommentar
Gjest mister_Stor Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Sett deg på sengekanten og bøy deg framover mens du sitter. Finn fram noe ikke-opphissende litteratur og les, f.eks Donald eller noe slikt. Da skal det normalt gi seg etterhvert. donald er jo ganske turn-on da... men altså - takker for tips folkens. får vel sjekke om noe her funker neste gang kanskje jeg bare kan legge noen donald blader på badet, så har jeg til jeg skal bajse og i tillegg hvis jeg blir litt kåt! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hahhahaha, ser for meg at noen fapper til Dolly liksom.. Det er faktisk jævlig plagsomt å våkne med morrabrød og pisse, må jo ned på knær og ligge halvveis oppi doskåla for å treffe jo! Lenke til kommentar
Creowks Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ikke bare er det vanskelig å pisse med en ekstrem harding om morgenen. I tillegg er det jo nesten vondt å få ut urinen når du må presse penisen ned alt du makter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå