osse-mon waits for alice Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Noen som har fått Windows 1.0 opp å kjøre? Jeg prøvde en gang, men den låste seg etter at boot-up bildet forsvant (det forsvant rimelig raskt...!) Den gule "pene" bakgrunnen og en musepeker som hadde låst seg på midten var det eneste jeg så. På min gamle IBM AT , med 384KB MINNE (Jeg raida loppemarkeder for å finne minnekort til den ) kjørte windows 1.0 faktisk i opptil 3-4 minutter av gangen. -Min lengste sesjon i win 1.0 var på nesten 10 minutter! Husker at den lå på en ROM i maskinen, og at jeg hadde publisher 2.0 til den! Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Husker jeg syntes Windows ME var ganske koselig haha, den var dagens Lenke til kommentar
nthjelme Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 støtter xthal med BeOS. Du vil bli overasket over hvor rask din celeron vil bli! Lenke til kommentar
eberland Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Noen som har fått Windows 1.0 opp å kjøre? Jeg prøvde en gang, men den låste seg etter at boot-up bildet forsvant (det forsvant rimelig raskt...!) Den gule "pene" bakgrunnen og en musepeker som hadde låst seg på midten var det eneste jeg så samme her - bare blå bakgrunn Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 støtter xthal med BeOS.Du vil bli overasket over hvor rask din celeron vil bli! ALT annet virker tregt etter at du har brukt BeOS Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Sier bare en ting.... OS/2 Warp ! Første OS'et med skikkelig multitasking... Mmm... det var tider... Brukte det før Microsoft lanserte Windows 95 og slik. Har aldri hatt noe mer stabilt en det =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå