Gå til innhold

Skal i Militæret, hvor anbeflales det å dra?

asad

Anbefalte innlegg

Jeg skal nå søke meg inn i hæren, førstevalget foreløpig er GSV. Jeg ville satt pris på om dere kunne dele deres erfaringer med meg ,på gsv og andre steder!

Er det feks jævlig kaldt der?

Håpere dere gidder å skrive litt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg veit det er en leir way way oppi der. Ikke så langt unna nordkapp. Har vært der selv. Tror det var 60 jegere som hadde en leir med plass til 1250 stk for seg selv.

Man kunne føle blodslitet som hadde foregått. Veldig øde, men det er vel meninga.

Glad jeg var i sambandsbataljonen jeg. Kjøre bil og snøscooter, og ellers bare loke rundt i skogen med kjøretøy. :dremel:

Edit: Garnisonen i Porsanger heter leiren, aka GP

Endret av Twinkle
Lenke til kommentar

Hoho, garden... Hvis du liker å stå stille som vakt i mange timer mens du svetter/fryser og klør eller pusse og gnukke på ag3 til du får sår på fingra eller brette og stryke klær så er garden noe for deg ;)

Lenke til kommentar
Hoho, garden... Hvis du liker å stå stille som vakt i mange timer mens du svetter/fryser og klør eller pusse og gnukke på ag3 til du får sår på fingra eller brette og stryke klær så er garden noe for deg ;)

Haha. Nei, herregud, nei. Det vil jeg absolutt ikke. Valget er mellom GSV og Jengerbataljongen. Men så er det med å komme inn da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...