asad Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal nå søke meg inn i hæren, førstevalget foreløpig er GSV. Jeg ville satt pris på om dere kunne dele deres erfaringer med meg ,på gsv og andre steder! Er det feks jævlig kaldt der? Håpere dere gidder å skrive litt Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Velg heller Jegerbataljonen (GSV's tøffere halvbror), mye kulere og ingen tårn-vakt Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jegerbataljonen = mye mer slit enn du fortjener CssBataljonen = Du får lastebil lappen og mindre slit enn du fortjener Ez choice Endret 3. juli 2008 av Twinkle Lenke til kommentar
asad Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Haha. jasså. Det var jo en grei oppsummering twinkle. Jeg har ikke lappen engang, så det blir uaktuelt. Jegerbataljongen, hvor hører de til da? Endret 3. juli 2008 av asad Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg veit det er en leir way way oppi der. Ikke så langt unna nordkapp. Har vært der selv. Tror det var 60 jegere som hadde en leir med plass til 1250 stk for seg selv. Man kunne føle blodslitet som hadde foregått. Veldig øde, men det er vel meninga. Glad jeg var i sambandsbataljonen jeg. Kjøre bil og snøscooter, og ellers bare loke rundt i skogen med kjøretøy. Edit: Garnisonen i Porsanger heter leiren, aka GP Endret 3. juli 2008 av Twinkle Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Hvordan er garden da? Det er visst ledige plasser der nå. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hoho, garden... Hvis du liker å stå stille som vakt i mange timer mens du svetter/fryser og klør eller pusse og gnukke på ag3 til du får sår på fingra eller brette og stryke klær så er garden noe for deg Lenke til kommentar
asad Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Hoho, garden... Hvis du liker å stå stille som vakt i mange timer mens du svetter/fryser og klør eller pusse og gnukke på ag3 til du får sår på fingra eller brette og stryke klær så er garden noe for deg Haha. Nei, herregud, nei. Det vil jeg absolutt ikke. Valget er mellom GSV og Jengerbataljongen. Men så er det med å komme inn da.. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 GSV er fint. Mye snøscooterkjøring Og det er ganske bra fasiliteter uti skogen der gsv holder til også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå