sannheten_666 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 jeg er interessert i å vite hvordan Ati 4870 yter i 3dsmax. Alle omtalene jeg finner tester kun i spill. Veldig takknemlig om noen vet hvor jeg kan finne en slik test ... Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 ingen? har jo lett selv, så kanskje ikke så rart hvis ingen andre vet om noen heller ... Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er vel noen i denne tråden som har fått tak i 4870, kanskje noen har 3ds max der så de kan kjøre en eventuell testrun for deg? Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 blir vel mye styr å få folk til å laste ned benchmark osv ... Men takk for forslaget Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Her Link Er ikke så alt for mye der enda, men det kommer seg nok. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 takk for den, maser litt på deg der Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Leste feil i topic jeg, trodde du sikta til 3DMarks. Hehe uansett, er det SPECapcSM for 3ds Max 9 eller SPECviewperf 10 du er på jakt etter? har jo en haug av ting å velge mellom der, på downloads. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Må vel være SPECviewperf® 10... finner rett og slett ingen tester av 4870 i slike applikasjoner. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Sikker? den på rundt 600MB? Kan sikkert ta å laste ned å kjøre en runde å se, men vil helst være 100% sikker på at jeg laster ned riktig. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Du kan gå inn på DENNE siden, bla litt ned, og velge 3dsmax9 - testen alene. Vet ikke hva den samlede fila på 600MB tester, men ser at hver enkelt av testene til sammen blir større enn 600mb. Helt topp om du gidder å teste! EDIT: sikkert flere som er interessert i benchmark i Maya og SolidWorks også. (Hvis du har planer om å benche skikkelig for å legge det ut på forumet mener jeg ) Endret 4. juli 2008 av hardrock_ram Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Skal se hva jeg får til. Laster ned testen for 3dsmax9 nå, men speeden fra FTPen deres var ikke akkurat noe å rope i taket for. Edit: Ser ut som jeg må ha 3dsmax9 installert for å kjøre testen? Virker slik værtfall. Svært lite som skjer når jeg prøver å starte programmet, så ja. 3dsmax9 har jeg ikke heller så, ser ikke ut som det blir noe benching for meg i det. Endret 4. juli 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 hm, skjer det samme hos meg. skal prøve meg litt fram ... Sender en PM hvis jeg får det til, og fremdeles skulle ha behov for en test. Tusen takk for at du prøver ihvertfall! Hadde det vært honnørsystem her, så skulle du fått flere Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Har det liggende fortsatt, så bare å si ifra om du finner ut av det, så kjører jeg en test om det funker. Prøvde å søke litt rundt, men fant ikke stort, ikke foreløpig værtfall. Endret 4. juli 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå