-iL- Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei, jeg så ett klipp på youtube for ikke så lenge siden, der det var noen nordmenn(?) som hadde klippet sammen forskjellige låter, som bygget på samme gitarkorder, slik at det hørtes ut som en og samme sang. Tror det var 7 forskjellige låter. Noen som har en idee om hva jeg prater om? Samme hva jeg søker etter finner jeg denne ikke igjen. Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei, jeg så ett klipp på youtube for ikke så lenge siden, der det var noen nordmenn(?) som hadde klippet sammen forskjellige låter, som bygget på samme gitarkorder, slik at det hørtes ut som en og samme sang. Tror det var 7 forskjellige låter. Noen som har en idee om hva jeg prater om? Samme hva jeg søker etter finner jeg denne ikke igjen. Søk etter "Norwegian Recycling" så nærmer du deg noe Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 ah! takker! det var det vøtt! Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 ah! takker! det var det vøtt! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 ser nå at "Norwegian recycling" er en artist eller DJ om du vil. Rette benevnelsen er vel "mashup". Uansett, fant mange gode videoer Lenke til kommentar
SteinErik Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 ser nå at "Norwegian recycling" er en artist eller DJ om du vil. Rette benevnelsen er vel "mashup". Uansett, fant mange gode videoer Jepp, Her er en artikkel fra dagbladet om Peter Bull, mannen bak Norwegian Recycling Mashup-Peter Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Spør her neste gang: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg