langkaas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Sony har fryst 2.40. Why? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Åpne en av landets mange nettaviser og det står på forsiden Kort historie er at den kan ødelegge visse maskiner og de dermed har trukket den for mer testing. Endret 3. juli 2008 av archongamer Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Akkurat nå er jeg litt happy for at jeg ikke var hjemme i går. Hadde garantert lastet ned den ... :/ Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Virker uten noen problemer for de fleste da, men noen har vært uheldige. Jeg er glad jeg fikk lastet den ned jeg da Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Akkurat nå er jeg litt happy for at jeg ikke var hjemme i går. Hadde garantert lastet ned den ... :/ Jeg og Pappa var hjemme i går og han gikk på ps3en, men han valgte å si nei når han fik den beskjeden om at han trengte å oppdatere... Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Lykkelig uvitende om at det var en feil med oppdateringen lastet jeg den ned i går, og det gikk heldigvis fint. Norsk 60GB release-versjon (byttet disk til Samsung 240GB). Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Gla jeg ikke lastet den ned selv jeg... Men håper de kommer opp med en 2.40 versjon snart, uten problemer.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Selv lastet jeg ned oppdateringen kun få minutter etter den ble tilgjengelig (rundt klokken seks på morgenkvisten), og jeg har ikke hatt noen problemer. Har 40 GB-versjonen av konsollen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har ikke merket noen problemer enda. Bare at GTA4 stopper opp når det loader men det gjorde før oppdateringa. Er ikke noe farlig da vel? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Nei, det er jo et vanlig problem for GTA IV Lenke til kommentar
dioX Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 jeg opplever nå at noen spill fryser så jeg må kutte strømmen til ps3 og at nettet stadig detter ut under spilling... men fikk ivertfall ikke fryst skjerm under oppstart! så får jo brukt den.. Lenke til kommentar
Birkin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 det står jo faen meg med stor skrift til og med på forsida av gamer.no Lenke til kommentar
dioX Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 det står jo faen meg med stor skrift til og med på forsida av gamer.no Han så vell ikke det da kanskje ellers hadde han ikke posta her.. ^^ Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Problemet mitt etter at jeg oppdaterte er at jeg ikke får logget meg på PSN mer, andre som opplever det? Har norsk 60gb. Edit: Kom meg på PSN nå. Endret 4. juli 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Jeg har Norsk 60gb, og jeg får logget på. Edit: Nå kommer jeg ikke på lenger Endret 4. juli 2008 av Kris93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå