lysbryter Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 En bekjent av meg har nylig gått til innkjøp av en Siemens C55 med Netcom-abb. Hun spurte meg om noe jeg ikke kunne svare på: Når noen (hvem som helst, uavhengig om de står i tlf-liste eller ikke) ringer henne, kommer ikke nummeret opp i displayet på telefonen. Det står bare "ID not available". Siden jeg ikke har noe peil på Siemens-telefoner, tenkte jeg at jeg kunne poste et innlegg her. Noen som vet? Lenke til kommentar
Devine[] Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Jeg kan ikke svare på hva dette er, men hadde hun Nokia-abbonement sa du? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hva i svarte er et Nokia-abbonement??? Om du kan svare på det først du, så... Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 *le* NETCOM-mener jeg. hehe. *Rette opp* Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hm, er det et gammelt NC abb? Tror man må betale ekstra for å få sett nr til de som ringer. Måtte i allefall det før... Det har ikke noe med telefonen å gjøre. Ring netcom, det er hos de feilen ligger. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Hun har ringt NetCom og fått ordnet det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå