EmmJay Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vi har sett mennesker juble, snakket med Rob Pardo og spilt de kommende spillene til en av verdens viktigste spillutviklere. Les mer Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 En fantastisk event som jeg med stolthet kan si at jeg var en del av. Uten tvil et minne for livet. Satt nesten med tårer i øynene under både lanseringen av Diablo3 og VGL konserten Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Om jeg var noen år eldre så hadde jeg nok tatt turen dit. Fin, fin, FIN artikkel! Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ser utrolig fett ut, skulle ønske jeg kunne vært med å høre orkesteret. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 nice artikkel Skulle ønske jeg var der! Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 savner ett nytt warcraft spill da... viss dette kommer håper jeg det vil komme mer i warcraft 2 stil Lenke til kommentar
dotero Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Warcraft3 var jo en tilrettelegger for WoW så hvis de kommer med Warcraft4:D:D så blir det kanskje mer evil vs god igjen:) Fantastisk artikel!! da vet jeg hvor jeg skal være neste konvension:D Viva Blizzard!! Lenke til kommentar
Mossfoot Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Der hadde det vært moro å være ja, kanskje jeg skal skaffe med jobb i pressen Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nå som de har rævkjørt Warcraft lore med WoW, blir det spennende å se nøyaktig hva en eventuell WarCraft 4 kommer til å gå ut på. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Mange pener damer og mange nerder Det hadde jo vært happy hour for oss som driter i spill og spiller det iblandt for å slå ihjel litt tid ^^ Lenke til kommentar
LMH Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Veldig bra lesing! Hail Blizzard! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Mange pener damer og mange nerder Det hadde jo vært happy hour for oss som driter i spill og spiller det iblandt for å slå ihjel litt tid ^^ Beauty and the geeks (tv-show) Anyway. Utrolig finfin artikkel. Om noen år så er jeg der med kamera mitt, høhø. btw: Må si jeg er ganske impressive over hvor lojale blizzard ansatte er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg