Mafo Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Sandisk har lansert en serie mobil-minnekort som skal ha fire ganger bedre ytelse enn dagens varianter. Les mer Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vil mobilen ha noe glede av bedre ytelse på minnekortene? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er vel heller det at det går raskere å flytte til og fra kortet gog PCen. De aller fleste mobiler har vel ikke ytelse nok til å ta unna så mye uansett? Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 noen som aner når disse kommer til Norge? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Styr unna Amrikansk produserte minnekort som ScanDisk om du vil ha hastighet. Japanske (som Toshiba) er raskere, eller Kingston (som toshiba lager for). Det har vært tester på dette og de er raskere. Dette legger du særlig merke til når de brukes til media. Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Sandisk og Lexar er vel de kortene som er kjent for å være best kvalitetsmessig, så vet ikke helt om jeg ville fulgt rådet ditt der altså Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Sandisk og Lexar er vel de kortene som er kjent for å være best kvalitetsmessig, så vet ikke helt om jeg ville fulgt rådet ditt der altså Sandisk er bare dominerande i markedet, betyr ikke den er best. Er som iPod, dominerer men ikke best. Toshiba leverer kvalitets varer dem altså. Er jo flashkort dette dreier seg om. Plastik med et chip inni. Er ikke noe hokuspokus for å produsere. Endret 3. juli 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Er jo flashkort dette dreier seg om. Plastik med et chip inni. Er ikke noe hokuspokus for å produsere. Kan du ikke bare lage et bra kort til meg da? btw; jeg har tre SanDisk kort av typen SD, ingen problemer med de. Setter en finger på at SanDisk kan det de holder på med. Styr unna Amrikansk produserte minnekort som ScanDisk Står Made in China på mitt SanDisk kort.. Endret 3. juli 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Stemmer jo at Kingston er raskest. Kingston "Made in Japan" for å være korrekt. "Made in Taiwan" er noe treigere, og Sandisk Ultra II er enda treigere enn det igjen. Og hvis du klarer å ødelegge et microSD kort uten å mene det skal jeg personlig sende deg et diplom :!: skal LITT til før de tar kvelden uten fysiske påkjenninger for å si det sånn. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Problemet er vel heller at det er lett å kaste dei vekk ;-) Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Er ikke denne artikkelen ufulstendig? Disse minnekortene er 4 ganger raskere på lesetid, men er de like raske på skrivetid? Dette kan faktisk bety ganske mye om man skal benytte dem i et kamera eller overføre mange store filer når minnekortene nå begynner å ha en kapasitet på 4 - 16 Gb som standard. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Men igjen, disse kortene er jo laget for mobiltelefoner. Og en telefon klarer vel aldri å dra nytte av maks hastighet her uansett? -Det er kanskje derfor de legger ved en usbleser til pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg