Gunn@r Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg var så flink at jeg fikk slettet hele kalenderen på min Nokia E65. Er det noen måte å få alle oppføringene tilbake? Viss alt er borte så er hele ferien min ødelagt Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hvordan klarte du det? Har du ikke tatt back up nylig er jeg redd for at den er tapt. Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Hvordan klarte du det? Har du ikke tatt back up nylig er jeg redd for at den er tapt. Har tatt backup, men den er 3 uker gammel. Får selvfølgelig tilbake det meste, men 3 ukers tap av oppføringer er litt kristisk for meg! Er det virkelig ikke noen måte å hente de tilbake på? Slik man gjør viss man har slettet noe på PC... Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Tviler på at det går. Men hvordan gikk du fram for å slette hele greia? Lenke til kommentar
Gunn@r Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Tviler på at det går. Men hvordan gikk du fram for å slette hele greia? Koblet mobilen til PCen for å hente ut noen filer. Fikk da opp melding om synkronisering mot Outlook, og så gikk det litt raskt i svingene, og så plutselig hadde jeg synkronisert mobilen med Outlook, der jeg skulle erstatte innholdet på mobilen me innholdet i Outlook. Og i Outlook var det ingenting i kalenderen. Så da ble kalenderen på mobilen også helt blank. Min feil! hehe ja vet jo det. Av og til gjør man ting litt fortere enn man egentli klarer, å da skjer slike ting. Men hadde jo håpet på litt hjelp her inne da til å restore oppføringene. Men viss det ikke går an, så får jeg vel bare leve me det faktumet at de siste 3 ukene er forsvunnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå