Selvin Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ikke foreløpig. Utviklere må patche allerede utgitte spill så de kan få den funksjonen, og det har ikke skjedd med noen spill bortsett fra Super Stardust HD (knallspill), som er det eneste spillet med trofè søtte just nu! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Ingen som har opplevd at PS3en dør selv om selve oppgraderingen først gikk ok? Tør nesten ikke slå den på nå for tida... Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg har ikke opplevd noen problemer! Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Noen ganger når jeg avslutter et spill uansett meny, blir maskina starta på nytt Lenke til kommentar
Professional Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Alt er klart og fikset, berre til å last ned. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Alt er klart og fikset, berre til å last ned. Det er litt vanskelig, fordi oppdateringen er ikke ute og kan dermed ikke lastes ned. Jeg er glad for at jeg rakk å laste den ned før den forsvant Lenke til kommentar
MrWoods Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Alt er klart og fikset, berre til å last ned. Det er litt vanskelig, fordi oppdateringen er ikke ute og kan dermed ikke lastes ned. Jeg er glad for at jeg rakk å laste den ned før den forsvant Tja. Ikke så veldig vanskelig å laste ned gitt. Last ned til PC og overfør via usb, minnekort eller noe. Lastet ned for 1 time siden, og alt fungerer utmerket. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=323204 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg