newman221 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 jeg har en 40gb versjon med 250gb harddisk, og den fungerer fint med firmware 2.40. Har ikke prøvd å spille med nye firmware da... Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Oppgraderte til 2.40 i går. Om det skulle vise seg at den tar natta nå blir jeg en anelse frustrert. Kjøpt i Kina, så det blir vel vanskelig å få noe fra den kanten ... Men siden det virker greit nå (har ikke prøvd å spille enda, dog) kan det vel ikke være for ille? Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 er det bare jeg som begynner å bli "old & wise" og alltid drøyer en dag eller to med oppdateringer? (og gjenre browser kjapt på nettet med navnet på update og error i søke feltet?) (okei, jeg har egentlig akkurat begynt med dette etter jeg fikk iphone.. farlig og installere ting på den, f.eks. kate... =) ) men nå har jeg lært major updates venter man alltid en stund med til man veit den funker bra (f.eks. updates til windows, da spess. SP osv...) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Min fungerer 100% etter updaten så jeg bør ikke være redd eller hva Lenke til kommentar
shaker Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Min fungerer 100% etter updaten så jeg bør ikke være redd eller hva Nope Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Syntes 2.40 har godt fint jeg eneste jeg har opplevd er lag med menuen ingame Samme her. Og det lagget er jeg allikevel vant med fra xbox. "According to gaming blog Kotaku, 2.36 is now the most recent version of firmware available for download. "We were just prompted to download version 2.36 after having skipped the most recent pair of PS3 software updates," wrote Kotaku's Michael McWhertor." Dette stemmer ikke Har sjekket PS3en hos meg og kan ikke nedgradere til 2.36 Er ikke noe vits å nedgradere hvis 2.40 funker. Jeg har fortsatt oppdateringen! funker vel på 60 gig.. Det var ikke noe forskjell på versjonene. det var ikke, men det er Lenke til kommentar
Professional Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 AHAHAHAHAHAHA DØ PS3 FANBOYS! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) AHAHAHAHAHAHA DØ PS3 FANBOYS! Eh, okei? For Xbox har liksom aldri hatt problemer eller? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jada, skjønte at du var sarkastisk! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller var du det? Endret 3. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
pxK Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Såe det går ikke ann å downgrade til tidligere versjon? Merket at det hakket igår når jeg spilte gta iv online. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 AHAHAHAHAHAHA DØ PS3 FANBOYS! De tre røde ringer har nok rammet et par millioner fler enn disse 2.40-bugsa. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hva skjer med de som har en død ps3 nå som ikke har garanti lenegere? Du har 5 års reklamasjonsrett. Garantibegrepet som blir brukt av mange forhandlere, er i de fleste tilfeller bare tull og uten betydning. Jeg er ganske sikker på at man har lovbestemt 2 eller 5 års GARANTI, ikke reklamasjonsrett. Husker det var mye snakk om mobiltelefoner skal ha 2 eller 5 år for en stund tilbake, og da var det snakk om mobiler som tar kvelden tidlig, uten at man kan påvise noen mangler fra begynnelsen av ... I norge har vi lovbestemt 2 eller 5 års reklamasjonsrett, garanti gjelder kun hvis den dekker mer enn reklamasjonsretten. Garanti er noko produsentene eventuelt vel å ha på sine produkter. Dei er ikkje pålagt å ha garanti og kan sjølve bestemme kor lang garantitida skal være. 2-3 år er vanleg for dyrare elektrisk utstyr. Reklamasjonsrett er lovbestemt gjennom forbrukerkjøpsloven, men står ikkje definert eksakt. Produkter som ikkje er meint å vare i meir enn 2 år har ikkje lengre reklamasjonstid. Ein konsoll derimot er meint å vare lengre, sannsynlegvis 5 år. Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Mener du skal ha full rett til å få en ny en selv om garanti og reklamasjonsretten er over. Sony ødelalgde PS3'en din. Du benyttet deg bare av en tjeneste du har betalt for som skulle være trygg. Hvil i fred Harald Heide Steen, du var en kjær venn av pappa. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 I følge http://www.sonyps3news.com/2008/07/ps3-fir...e-24-out-again/ skal oppdateringen være klar for nedlasting igjen! Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 I følge http://www.sonyps3news.com/2008/07/ps3-fir...e-24-out-again/ skal oppdateringen være klar for nedlasting igjen! Stemmte visst ikke.. Jeg venter iallefall 2 døgn og ser om det fortsatt er noen bug Lenke til kommentar
Professional Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Neida kjør på! Anbefales! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) I følge http://www.sonyps3news.com/2008/07/ps3-fir...e-24-out-again/ skal oppdateringen være klar for nedlasting igjen! Stemmte visst ikke.. Jeg venter iallefall 2 døgn og ser om det fortsatt er noen bug Fant ut det jeg også, tok en prat med adminen der... Neida kjør på! Anbefales! Sabotør! Endret 3. juli 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Noen ganger når jeg skal avslutte et spill med 2.40 (i fra home-menyen), starter maskinen på nytt merkelig nok! Endret 3. juli 2008 av turbo60 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 skulle installere super stardust HD patchen og PS3 startet på nytt (rebootet til oppstart) 5 ganger før den til slutte ville lastes ned Lenke til kommentar
Johanson88 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 eneste problemet jeg hadde med oppdateringen var at XMB hakker når jeg spiller, utenom det fungerer det veldig bra Lenke til kommentar
Ter0nd Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Funker disse trofeene på alle spill eller? blant annet GT5P og skate? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg