Gå til innhold

PS3-oppdatering trekkes (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppgraderte til 2.40 i går.

 

Om det skulle vise seg at den tar natta nå blir jeg en anelse frustrert.

 

Kjøpt i Kina, så det blir vel vanskelig å få noe fra den kanten ...

 

Men siden det virker greit nå (har ikke prøvd å spille enda, dog) kan det vel ikke være for ille?

Lenke til kommentar

er det bare jeg som begynner å bli "old & wise" og alltid drøyer en dag eller to med oppdateringer? (og gjenre browser kjapt på nettet med navnet på update og error i søke feltet?) (okei, jeg har egentlig akkurat begynt med dette etter jeg fikk iphone.. farlig og installere ting på den, f.eks. kate... =) )

men nå har jeg lært :) major updates venter man alltid en stund med til man veit den funker bra :) (f.eks. updates til windows, da spess. SP osv...)

Lenke til kommentar
Syntes 2.40 har godt fint jeg eneste jeg har opplevd er lag med menuen ingame

Samme her. Og det lagget er jeg allikevel vant med fra xbox.

 

"According to gaming blog Kotaku, 2.36 is now the most recent version of firmware available for download.

 

"We were just prompted to download version 2.36 after having skipped the most recent pair of PS3 software updates," wrote Kotaku's Michael McWhertor."

Dette stemmer ikke :(

Har sjekket PS3en hos meg og kan ikke nedgradere til 2.36

 

Er ikke noe vits å nedgradere hvis 2.40 funker.

 

Jeg har fortsatt oppdateringen!

 

funker vel på 60 gig..

Det var ikke noe forskjell på versjonene.

 

det var ikke, men det er ;)

Lenke til kommentar
AHAHAHAHAHAHA DØ PS3 FANBOYS! :D

 

Eh, okei? For Xbox har liksom aldri hatt problemer eller?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jada, skjønte at du var sarkastisk! :p
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Eller var du det? :ermm:
Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Hva skjer med de som har en død ps3 nå som ikke har garanti lenegere?

 

Du har 5 års reklamasjonsrett. Garantibegrepet som blir brukt av mange forhandlere, er i de fleste tilfeller bare tull og uten betydning.

 

 

Jeg er ganske sikker på at man har lovbestemt 2 eller 5 års GARANTI, ikke reklamasjonsrett. Husker det var mye snakk om mobiltelefoner skal ha 2 eller 5 år for en stund tilbake, og da var det snakk om mobiler som tar kvelden tidlig, uten at man kan påvise noen mangler fra begynnelsen av ...

I norge har vi lovbestemt 2 eller 5 års reklamasjonsrett, garanti gjelder kun hvis den dekker mer enn reklamasjonsretten.

Garanti er noko produsentene eventuelt vel å ha på sine produkter. Dei er ikkje pålagt å ha garanti og kan sjølve bestemme kor lang garantitida skal være. 2-3 år er vanleg for dyrare elektrisk utstyr.

 

Reklamasjonsrett er lovbestemt gjennom forbrukerkjøpsloven, men står ikkje definert eksakt. Produkter som ikkje er meint å vare i meir enn 2 år har ikkje lengre reklamasjonstid. Ein konsoll derimot er meint å vare lengre, sannsynlegvis 5 år.

Lenke til kommentar

Mener du skal ha full rett til å få en ny en selv om garanti og reklamasjonsretten er over. Sony ødelalgde PS3'en din. Du benyttet deg bare av en tjeneste du har betalt for som skulle være trygg.

 

 

 

 

 

Hvil i fred Harald Heide Steen, du var en kjær venn av pappa. :sleep2:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...