mcgroven Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Sony bekrefter at de har trukket tilbake den seneste oppdateringen til Playstation 3. Les mer Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Synd. Eneste jeg opplevde var bug i ingame xmb. Ved å trekke opp den var plutselig kontrollen død. Alt som funka var ps-knappen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det var VELDIG mange bugs. Venner som ville adde deg som friend ble regelrett blokkert osv. Menyen hakket VELDIG under enkelte spill og ikke kunne man lese PM's heller, kun skrive. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hva skjer med de som har en død ps3 nå som ikke har garanti lenegere? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Alle i norge har reklamasjonsretten i behold i 4-5 år til enda, så det går nok bra med alle. Lenke til kommentar
Newman Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hva skjer med de som har en død ps3 nå som ikke har garanti lenegere? Du har 5 års reklamasjonsrett. Garantibegrepet som blir brukt av mange forhandlere, er i de fleste tilfeller bare tull og uten betydning. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er da ikke tull, reklamasjon går på produksjonsfeil bare ingenting annet og det skal litt til for å bevise noe sånt. I dette tilfellet er det vel ikke noe problem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 merka selv etter oppdatering så begynner spillene mine og flimre og den detter regelrett ut, får bare snø på tv før det kommer tilbake :S er det et dårlig tegn? Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Hmm.. Har mista kviteringen, men har heldigvis ikke skjedd meg. Trenger man egentlig kvitering om det skjer konsollet noe forsvarlig fra forbrukeren sin side? Endret 3. juli 2008 av PaTrond Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg var åpenbart en av de heldig, mitt eneste problem er jeg ikke får spilt av musikk ingame. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hva skjer med de som har en død ps3 nå som ikke har garanti lenegere? Du har 5 års reklamasjonsrett. Garantibegrepet som blir brukt av mange forhandlere, er i de fleste tilfeller bare tull og uten betydning. Jeg er ganske sikker på at man har lovbestemt 2 eller 5 års GARANTI, ikke reklamasjonsrett. Husker det var mye snakk om mobiltelefoner skal ha 2 eller 5 år for en stund tilbake, og da var det snakk om mobiler som tar kvelden tidlig, uten at man kan påvise noen mangler fra begynnelsen av ... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 He, hadde flaks der. Kom hjem halv ti fra en laang dag på jobben og glemte å oppdatere. Ja ja, får håpe at det kommer en ny og helt ufarlig update snart. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hva skjer med de som har en død ps3 nå som ikke har garanti lenegere? Du har 5 års reklamasjonsrett. Garantibegrepet som blir brukt av mange forhandlere, er i de fleste tilfeller bare tull og uten betydning. Jeg er ganske sikker på at man har lovbestemt 2 eller 5 års GARANTI, ikke reklamasjonsrett. Husker det var mye snakk om mobiltelefoner skal ha 2 eller 5 år for en stund tilbake, og da var det snakk om mobiler som tar kvelden tidlig, uten at man kan påvise noen mangler fra begynnelsen av ... I norge har vi lovbestemt 2 eller 5 års reklamasjonsrett, garanti gjelder kun hvis den dekker mer enn reklamasjonsretten. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg prøvde og formatere hele PS3en men fortsatt har jeg 2.40 updaten Håper dem kan sende ut updaten så man kan degradere seg til 2.36, vil ikke få enda en PS3 ødelagt etter siden jeg skaffet PS3en Endret 3. juli 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 "According to gaming blog Kotaku, 2.36 is now the most recent version of firmware available for download. "We were just prompted to download version 2.36 after having skipped the most recent pair of PS3 software updates," wrote Kotaku's Michael McWhertor." Dette stemmer ikke Har sjekket PS3en hos meg og kan ikke nedgradere til 2.36 Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Syntes 2.40 har godt fint jeg eneste jeg har opplevd er lag med menuen ingame Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ingen feil på 60 gig hvertfall. Tenkte på det at Sony kommer med oppdateringer hele tiden i motsetning til MS som har få men store oppdateringer- Syntes vel at de kunne fikse DNLA 2104-feilen slik at man får streamet. Lenke til kommentar
shaker Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 "According to gaming blog Kotaku, 2.36 is now the most recent version of firmware available for download. "We were just prompted to download version 2.36 after having skipped the most recent pair of PS3 software updates," wrote Kotaku's Michael McWhertor." Dette stemmer ikke Har sjekket PS3en hos meg og kan ikke nedgradere til 2.36 Er ikke noe vits å nedgradere hvis 2.40 funker. Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 "According to gaming blog Kotaku, 2.36 is now the most recent version of firmware available for download. "We were just prompted to download version 2.36 after having skipped the most recent pair of PS3 software updates," wrote Kotaku's Michael McWhertor." Dette stemmer ikke Har sjekket PS3en hos meg og kan ikke nedgradere til 2.36 Er ikke noe vits å nedgradere hvis 2.40 funker. Jeg har fortsatt oppdateringen! funker vel på 60 gig.. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Syntes 2.40 har godt fint jeg eneste jeg har opplevd er lag med menuen ingame Samme her. Og det lagget er jeg allikevel vant med fra xbox. "According to gaming blog Kotaku, 2.36 is now the most recent version of firmware available for download. "We were just prompted to download version 2.36 after having skipped the most recent pair of PS3 software updates," wrote Kotaku's Michael McWhertor." Dette stemmer ikke Har sjekket PS3en hos meg og kan ikke nedgradere til 2.36 Er ikke noe vits å nedgradere hvis 2.40 funker. Jeg har fortsatt oppdateringen! funker vel på 60 gig.. Det var ikke noe forskjell på versjonene. Endret 3. juli 2008 av TheOats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg