mcgroven Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Square Enix bekrefter at Chrono Trigger er på vei til DS, i hvert fall i Japan. Les mer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Åh så herlig! CT er et av tidenes spill i mine øyne! Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Chrono Trigger er mitt absolutte favorittspill. Jeg er fornøyd denne generasjonen også får glede av denne perlen Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Chrono Trigger er mitt absolutte favorittspill. Jeg er fornøyd denne generasjonen også får glede av denne perlen Well said! Jeg har ikke spilt dette før, men musikken jeg har hørt er klasse. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 ja, ja, ja, ja, JA! Chrono Trigger og Secret of Mana er uten tvil blant de beste spillene jeg har spilt! Håper Square Enix også vil bringe CT til Wii, men det blir vel mindre sannsynlig nå for å ikke hindre DS salget... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 CT står bare tilbake for FF VI i mine øyne, når det gjelder RPGs på Snes. Dette kommer jeg garantert til å kjøpe igjen. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Beste nyheten på år og dag. Jeg brukte store deler av nittitallet på det spillet her. Utageven Jeg tror faktisk dette er mitt absolutte favorittspill igjennom tidene, og det gleder meg stort at, som noen over meg sa, at også denne genereasjonen med gamere for nyte en gamingperle som denne. :-) Jeg bare håper at det blir release også her i Europa. Ale annet blir for skuffende. Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Dette blir bra hvis det kommer til Europa! Nå mangler det bare at de slipper Chrono Cross og Xenogears hit og. Endret 3. juli 2008 av Betongmannen Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Så lenge det slippes en engelsk versjon så kan man jo importere det Skal komme i julen så det blir visst på ønskelisten min Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det må bli bra, CT er vel det beste rollespillet jeg har spilt. Mulig jeg kjøper en DS bare pga denne tittelen Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hm..virker kjekt. Bra jeg ikke solgte Ds'n min. Skal kjøpe FFTA2. Elska FFTA1 så... Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Nydelig! Håper de gjør det samme med Secret Of Mana også! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Haha! Kan skjønne Nintendo bare MÅTTE Tror dette var noe mange gamere verden over kunne glede seg over. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Aah. *høre på masamune (frog) themen* Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Rollespillet skal etter planen komme ut i USA og Japan til julen, men det er ikke bekreftet når Europa eventuelt får se noe til spillet. Da er jo det problemet at det ikke kommer til Europa med det første løst. Da får vi det billigere og fortere fra USA.. Lenke til kommentar
junkish Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 ojoj! dette var virkelig en god nyhet, dette gleder jeg meg til, er jo helt klart ett av det beste spillet som er laget Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Nice, supert spill . Håper Secret of Mana kommer til DS og Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Er det ingen av dere som har fått med dere at DS-spill er sonefrie og at det er rundt 150-200 kr billigere fra USA/Canada enn fra Norge? Har jo null betydning om CT kommer til Norge eller ikke. Spillet blir jo garantert sluppet i Nord-Amerika uansett. Endret 5. juli 2008 av Shifty Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 De er vel derfor de fleste ikke klager? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg