johanbj Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei Mulig jeg er i feil forum, men tar sjansen... Er det noen som vet om en rss-leser som samtidig kan varsle vis SMS? Enten web-basert eller (aller helst) en mobilapp for N95. Trenger en programvare som 24t i døgnet sniffer på div RSS-feeder og varsler ved hendelser. Har funnet noen på nettet, men de funker ikke med norske mobilnr. Bmj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 enkleste er kanskje å bruke en som fungerer med epost, og installere nokia email (beta) får å få push mail på mobilen. Da tikker epostene inn omrent like raskt som SMS Lenke til kommentar
johanbj Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2008 Hei Takk for tipset... Har lastet ned og testet. Dette kan funke, men ser at denne løsningen medfører en aktiv dataforbindelse (om jeg faktisk vil ha push). Er litt usikker på om det er så gunstig... B enkleste er kanskje å bruke en som fungerer med epost, og installere nokia email (beta) får å få push mail på mobilen. Da tikker epostene inn omrent like raskt som SMS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Hei Takk for tipset... Har lastet ned og testet. Dette kan funke, men ser at denne løsningen medfører en aktiv dataforbindelse (om jeg faktisk vil ha push). Er litt usikker på om det er så gunstig... B enkleste er kanskje å bruke en som fungerer med epost, og installere nokia email (beta) får å få push mail på mobilen. Da tikker epostene inn omrent like raskt som SMS har ikke telenor gratis epost sms mobilvarsling da? Endret 5. juli 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
johanbj Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Jo, hvis f... har de det. Knall! Da skal jeg bare hoste opp brukernavnet til online-kontoen min. Tusen takk for hjelpen! Bj Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jo, hvis f... har de det. Knall! Da skal jeg bare hoste opp brukernavnet til online-kontoen min. Tusen takk for hjelpen! Gratis epostvarsling på sms fra Telenor fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå