mac1334 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Heisann noen veit om det er mulighet for å bruke firewire-nettverk på windows 2000, mellom 2 pcer, begge W2k. XP har jo den mulighet intergrert, (firewiren kommer opp som en nettverkstilkobling) Lenke til kommentar
Green Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Heisann noen veit om det er mulighet for å bruke firewire-nettverk på windows 2000, mellom 2 pcer, begge W2k. XP har jo den mulighet intergrert, (firewiren kommer opp som en nettverkstilkobling) Hei! Det burde gå fint. Sjølv har eg hatt nettverk via Firewire 1394 mellom WinXP og WinME, og det har fungert fint. Eg meiner; når det fungerer bra i WinME, så bør det gå greit i Win2000. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hei mac1334! Hvordan gikk det med dette? Fikk du det til å fungere eller trengte du noe egen programvare/drivere? Jeg har 3-4 maskiner jeg ønsker å sette i nettverk via en firewirehub/-repeater. Ønsker også å koble på en ekstern HD på denne hub'en/repeater'n; noen som veit om den da kan leses av alle maskinene? Og er det noen som veit om Linux støtter firewirenettverk? Lenke til kommentar
Green Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 ...Og er det noen som veit om Linux støtter firewirenettverk? Meiner å hugse å ha lest at Linux ikkje støtter det... -Green- Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Hei mac1334! Hvordan gikk det med dette? Fikk du det til å fungere eller trengte du noe egen programvare/drivere? Jeg har 3-4 maskiner jeg ønsker å sette i nettverk via en firewirehub/-repeater. Ønsker også å koble på en ekstern HD på denne hub'en/repeater'n; noen som veit om den da kan leses av alle maskinene? Og er det noen som veit om Linux støtter firewirenettverk? Jeg har ikke prøvd. Kjører XP nå :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå