Ethernet Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Dette er feilmeldingen jeg får etter ett par minutter med spilling. "nvlddmkm has stopped responding" Dette er en TDR (Timeout Detection and Recovery) feilmelding. Jeg har lest og lest. No solution. Jeg har XFX 9800GTX, så det er GeForce. Å kjøpe ett ATI kort er uaktuelt. Jeg har vel brukt maskina i 1, kanskje 2(?) måneder før jeg begynte å få denne feilmeldingen. Ser det står fler steder at jeg bare bør sende det hvis jeg har garanti på kortet enda. Det er jo ikke noe problem det, men jeg har vanskelig for å tro at alle som får denne feilmeldingen har some kind of defect hardware? Alle som får dette kan da ikke ha et defekt nVidia kort? I så fall er det jo utrolig lame av nVidia. Uansett. ER DET NOEN SOM HAR EN LØSNING PÅ DETTE PROBLEMET? Jeg har prøvd alt jeg kommer på. Overklokk, underklokk, rullet tilbake driverne, akkurat sitter jeg uten driverne installert (bare de windows har smelt på). Anyone? Og, jo! Jeg bruker Windows Vista Ultimate x86 så jeg kunne spille Crysis med DX10 Takker for hjelp Lenke til kommentar
Stream Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har opplevd den feilmeldingen selv enkelte ganger, men har ikke hatt den etter at jeg skrudde opp volten på ram-brikkene (til 2,1) og klokket cpu'en tilbake til standard-instillinger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 bytte gfx driver til en nyere? evt eldre whql godkjent? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Hehe. Drivere er så klart oppdatert. HAr jo registrert på XFXforce, så der ligger oppdaterte skjermkortdrivere. Tror jeg har prøvde alle mulige drivere Lenke til kommentar
Caze Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Bruk de siste tilgjengelige driverne fra Nvidia, dersom du ikke har prøvd dem. www.nvidia.com Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 hadde samme problemet med mine 8800gt , for meg i hvertfall var det sannsyneligviis at jeg hadde klokket dem for høyt. det kom ingen artifacts eller noe, temperaturen var lave, men i hvertfall hjalp det for meg å klokke dem ned igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå