SkyFly Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Hei! Jeg er veldig ivrig på å kjøpe en 30" skjerm, og søker stadig markedet etter nyheter. LG lanserte nylig W3000H, og dette tror jeg er skjermen for meg. Eneste punktet er tilkoblingsmuligheter - kun én DVI-D Dual inngang. Men jeg ønsker å ha muligheten til å koble til både min stasjonære og bærbare uten altfor mye styr. Er det en enkel måte å få gjort dette på? Kanskje en boks som jeg bare bytter mellom signalet fra den stasjonære og den bærbare, og skjermen viser bildet? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Har du DVI utgang på din bærbare? Det er bare VGA på de fleste bærbare. Skjermen har vel VGA inngang i tillegg til DVI? Lenke til kommentar
SkyFly Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg skal kjøpe en bærbar med DVI-D Dual utgang slik at den støtter det. LG W3000H har også kun én DVI-D Dual inngang - ikke noe annet. Hvis jeg har forstått det rett, så kan verken VGA eller HDMI gi 2560x1600 oppløsning. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Kjøp 30" fra HP i steden, den har 3 innganger... Lenke til kommentar
smy Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 30" bruker sånt duallink dvi for å få max oppløsing hdmi stopper på 1080p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå