Funky-Fresh Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Her kan du fortelle om de filmene du har sett og husker Hva slags film sjanger liker du? Liker du og se filmene alene eller med venner? Å er det noe spesielt du må ha når du ser film^^, Bra filmer jeg har sett er: Juice Shaft Hostel/Hostel 2 Traning Day Gangs of new york Grandmas boy Blade/Blade2/Blade3 Family guy The longest yard Half past dead/Half past dead 2 Saw/Saw2/Saw3/Saw4 SuperHero Movie 300 Simpsons The Movie Kommer ikke på flere atm Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Skal ikke være frekk her, men stemmer alderen i profilen din? Liker ikke å se filmer med venner, bortsett fra komedier. Kan fortelle at siste filmen jeg så var Narnia, og at det var den dårligste filmen jeg har sett på kino på flere år. (Det fins også et eget forum for film ) Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Ja den stemmer.. er 17 år hvordan det? Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Syns det var en del fjortissfilmer(?) der:P Ikke noe annet. Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Syns det var en del fjortissfilmer(?) der:P Ikke noe annet. /Care? Lenke til kommentar
Pokero Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg vet vel ikke om du bryr deg eller ikke...Virker slik nå. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Samme faen vel. Kultur --> Film ? Endret 3. juli 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Slapp av^^, skal jeg bry meg pga en random kaller meg fjortis Snakk om film, skal du snakke om "fjortiser" lag din egen topic Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vi har faktisk en hel forumdel for film som du finner her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå