Gå til innhold

Jeg mistet lappen i 6 mnd! :D


Zappy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis av meg mista lappen i 6 mnd, 25000 i bot (litt over en mndlønn) + 2 uker i fengsel. Han grisekjørte i fylla og ble stoppet.

 

Han jublet ikke for å si det sånn.

Å trykke på gassen på stor og fin motorvei kan neppe sammenlignes med å kjøre på fylla.

Han hadde flaks her, bare vent.

Karma will get you.

Flaks? Jeg fikk den straffen som handligen tilsa at jeg skulle ha. Eneste er at jeg ble vippet ned til 6 istedenfor opp til 7 mnd. Jeg ble bare litt glad siden jeg hadde instillt meg på 7 mnd.

 

Jeg kjører svært sjelden for fort.

Hvor fort unna gikk det, om jeg tør spørre?

148 i 100 sonen. Man beholder lappen på alt under 140. Dvs. Jeg lå sikkert ikke mer enn i 120 før sivilpolitiet kom bak meg og presset. Dessverre så valgte jeg å kjøre fortere sitedet for å slippe han forbi. Litt råtten måte å gjøre det på synes jeg, men sånn er det vel.

 

 

Bare så alle er klar over det så er jeg ikke glad for det som skjedde ei heller skryter jeg over det.

Lenke til kommentar
148 i 100 sonen. Man beholder lappen på alt under 140. Dvs. Jeg lå sikkert ikke mer enn i 120 før sivilpolitiet kom bak meg og presset. Dessverre så valgte jeg å kjøre fortere sitedet for å slippe han forbi. Litt råtten måte å gjøre det på synes jeg, men sånn er det vel.

 

Haha, dette tror jeg er det dummeste jeg har lest på lenge. Snakk om ansvarsfraskrivelse.

Lenke til kommentar
148 i 100 sonen. Man beholder lappen på alt under 140. Dvs. Jeg lå sikkert ikke mer enn i 120 før sivilpolitiet kom bak meg og presset. Dessverre så valgte jeg å kjøre fortere sitedet for å slippe han forbi. Litt råtten måte å gjøre det på synes jeg, men sånn er det vel.

 

Haha, dette tror jeg er det dummeste jeg har lest på lenge. Snakk om ansvarsfraskrivelse.

Javel? Jeg skrev da vitterlig at jeg valgte å kjøre fortere...

Dessverre så valgte jeg å kjøre fortere sitedet for å slippe han forbi.

 

Og hvorfor tråden skulle stenges er beyond me.

Lenke til kommentar
148 i 100 sonen. Man beholder lappen på alt under 140. Dvs. Jeg lå sikkert ikke mer enn i 120 før sivilpolitiet kom bak meg og presset. Dessverre så valgte jeg å kjøre fortere sitedet for å slippe han forbi. Litt råtten måte å gjøre det på synes jeg, men sånn er det vel.

 

Haha, dette tror jeg er det dummeste jeg har lest på lenge. Snakk om ansvarsfraskrivelse.

Javel? Jeg skrev da vitterlig at jeg valgte å kjøre fortere...

Dessverre så valgte jeg å kjøre fortere sitedet for å slippe han forbi.

 

Og hvorfor tråden skulle stenges er beyond me.

 

Nja, får spørre en moderator. Jeg tror i alle fall det.

Lenke til kommentar
Håper du har lært noe, og aldri aldri kjører over fartsgrensa igjen.

 

Nå blir denne tråden stengt snart.

Hvem faen kjører ikke over fartsgrensa i ny og ne? Ikke kom her å virk som en perfeksjonist, det er bare idiotisk.

 

Og denne tråden har da ingen grunn til å stenges?

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
.....148 i 100 sonen. Man beholder lappen på alt under 140. Dvs. Jeg lå sikkert ikke mer enn i 120 før sivilpolitiet kom bak meg og presset. Dessverre så valgte jeg å kjøre fortere sitedet for å slippe han forbi. Litt råtten måte å gjøre det på synes jeg, men sånn er det vel...

 

Han har ikke lov til å oppfordre deg til å kjøre fortere. Hadde han videobevis?

Det skulle du ha klaget på ;)

 

En venn av meg fyllekjørte noen hundre meter for en stund siden.

Nå sitter han 30 dager i fengsel...

Den er lei, men sånn er det. Man har vel ikke engang lov å tenne motoren om man har promille.

 

Man har ikke lov til å sitte bak førersetet med tenningen når man har promille over 0,2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...