Gå til innhold

Nærmer PSN seg XBL etter 2.40 updaten?

Dzeko

Anbefalte innlegg

Så idag kom Sonys 2.40 update til PS3, og den kom med en rekke nye godiser for PS3 brukere.

Blant annet in game XMB, og Trophies, som ligner en del på Achievements.

Tror dere at PSN nå sakte men sikkert vil bli like bra som Xbox Live?

Personlig tviler jeg, men tiden får vise.. Ser også ut som det er noe galt med updaten.. Mange har vel fått PS3n sin bricka etter å ha lasta den ned, så den er ikke oppe lenger..

However...Blir Microsoft evt. nødt til å kutte ned på betalinga for LIVE, siden PSN fortsatt er gratis?

Eller er det fortsatt så mye bedre at det å punge ut 500 i året fortsatt er verdt det?

Endret av EdinhoBIH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

ps3 nærmer seg ikke enda når det kommer til div funksjoner. ja vi fikk trophies men hvilken nytte har det? støttes av et lite knippe spill og krever i tillegg at vi går gjennom spillene på nytt. musikken vil ikke virke med mindre spillet støtter det ingame. eneste positivi er at vi endlig kan skrive mld ingame! men vi må huske og pause først :roll:

Lenke til kommentar

-SPOILER- (Intern snakk)

Oi oi oi..Edin du er på diskusjon.no :yes:

It's me Nasir :D

-SPOILER-

Personlig tror jeg PS3 er langt ifra online mulighetene XBL har fremfor PSN. Det ser ikke like "enkelt" å gjøre ting hvis vi tar XBL vs PSN i betraktning, men det kan jo bare være en vanesak?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg håper at Sony snart vil begynne å nærme seg, slik at Microsoft vil bli presset til å begynne å kutte prisene. Med tanke på mengden idioter man støter på Xbox Live, er det ikke verdt å betale over fem hundre spenn i året for å spille med venner en ytterst skjelden gang.

Lenke til kommentar
Nærme seg litt mtp på feilraten på konsollen da noen konsoller tok kvelden etter oppdateringa til Sony :whistle:

Er ett stykke igjen til xbox 360's 10-20-30% failure rate da :p

Ikke at dette er noen offisiell undersøkelse, men er morsom uansett.

Quoten under er fra en telletråd på Neogaf forumet. 549 ps3 eiere har svart.

I raise you! Current up to post 700. Total PS3 systems counted is 549.

This many PS3s have not been bricked by 2.40:

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... .......... .......... ..........

.......... .......... .......... .......... .......... ........:: :::::::

: are PS3s which have experienced at least one instance freezing or dropping out of PSN, which may or may not be total coincidence (9 total).

Total: 547 (99.6357%)

This many PS3s have been semi-bricked by 2.40 (it's not a true brick, you can fix it by formatting the HDD):

..

Total: 2 (0.3643%)

It's pretty astonishing how much this thing has been blown out of proportions...

Link

Lenke til kommentar

Synes de nærmer seg jeg da. Alt fungerer fint her, og man må i mange spill trykke pause på 360 også om man skal inn på xmb, så ser ikke helt det store problemet med akkurat dette.

At man får trofe støtte på fremtidige spill vil gjøre det enda bedre, og selv om visse virker til å føle det som verdens undergang at ikke alle tidligere spill får dette, vil alt være glemt om en stund da alle nye utgivelser kommer med dette.

At visse 360 mennesker tydeligvis har glemt sine egne feilslåtte oppdateringer, med ødelagte maskiner som resultat gjør hele diskusjonen ganske artig.

Selv er jeg fornøyd med både PSN og Live, selv om sistnevnte faktisk trenger en overhaling og nytt utseende sårt.

Nå har man fått mye av det man har mast på lenge, og man slipper å avslutte spill om man får meldinger, som faktisk var det aller største minuset PSN hadde ved seg. :thumbup:

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Xbox Live menyen virker for meg litt tegneserieaktig. Gul, Grønn og orange. Skikkelig hippykræsj når det kommer til design. PS3 menyen virker mer voksent og litt mer for hi-fi entusiasten.

Man kan endre på det hvis du ikke har fått det med deg!! :no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Xbox Live menyen virker for meg litt tegneserieaktig. Gul, Grønn og orange. Skikkelig hippykræsj når det kommer til design. PS3 menyen virker mer voksent og litt mer for hi-fi entusiasten.
Jeg ville ikke kalle det for tegneserieaktig, men jeg synes at XMB er langt mer stilrent enn hva Xbox 360 sitt dashboard kan skryte på seg å være. Ett av mine høyeste ønsker for E3 i år er egentlig at Microsoft annonserer at det vil få en skikkelig overhaling, for det trengs - å navigere Markedplace kan være et totalt helvete.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...