Gå til innhold

BK: Knakens Badehus.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tåke og flotte greier. Det er et sus over forgangen tid over dette bildet. Forlatt og øde, nesten som om sesongen er over allerede. Jeg liker det, men tror ikke bildet taper seg ved mer lys. Det blir et hakk for mørkt, selv om jeg forstår hvor du vil med det. Shine a little light on it, please.

Men ikke for mye, for det er litt tøft.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
I've got a grudge against you for mentioning a genre I've never heard of, Juliess.

Antar det er The Grudge hun sikter til.

Mye stemning i bildet. Er litt usikker på forgrunnen og de lyse plankene helt nederst til høyre, men alt i alt ser det veldig bra ut. Ledningen til lampen(?) er litt forstyrrende for min del. Lurer litt på om jeg hadde likt å sett mer av venstre siden, av broen eller hva det er.

Lenke til kommentar
Dere ungdommer som assosierer alt med noe som kan oppleves på en skjerm.

sier personen har desidert flest poster her inne :p

neida men er spennende stemning i den filmen.

kan se likheten ja :)

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar

Hihi. Dere assosierer det med The Grudge. Jeg har aldri sett filmen ^^

Er nok ingen lampe helt til venstre og høyre. Ledningen er in fact steinhard monsterpiggtråd for å holde vekk de stygge måkene. "They never sit there twice".

Det er nok en svak vignetering i nedre hjørner. Kansje derfor mener det ble litt mørkt der nede, skal legge ut en litt lysere versjon som ett lys i enden av tunellen for dere, senere i dag!

Lenke til kommentar
Huff. Nå har jeg prøvd og prøvd på å forrandre det, men jeg føler meg som en journalist som nettop fikk saken sin tilbake av readaktøren med beskjed om å skrive den om. Jeg klarer det bare ikke :cry:

Uffda :/

Vel, det var ikke slik ment fra min side i alle fall. Jeg bare gikk ut fra at du hadde en annen versjon du ville vise.

No worries...ikke noe press, vet du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...