Gå til innhold

Cameron Diaz Blowjob

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg får en slik sykdom så skal jeg ha Natalie Portman til å gjøre den på meg...med mindre penta vil  :roll:

Tenk deg samtalen mellom Ecthelion og hans mor når han ligger på sykehuset og er få strakser ifra å dø..

Mor: "Er det noe jeg kan gjøre for deg gutten min? Har du lyst på en rå PC eller en X-Box? Jeg kjøper hva du vil!"

Ecthelion: "Mamma.... Jeg vil bare at Penta skal sutte på lassen min.."

LOL! :lol:

Lenke til kommentar
Hvis jeg får en slik sykdom så skal jeg ha Natalie Portman til å gjøre den på meg...med mindre penta vil  :roll:

Tenk deg samtalen mellom Ecthelion og hans mor når han ligger på sykehuset og er få strakser ifra å dø..

Mor: "Er det noe jeg kan gjøre for deg gutten min? Har du lyst på en rå PC eller en X-Box? Jeg kjøper hva du vil!"

Hadde jeg vært få strakser fra å dø hadde jeg ikke sendt moren min på elkjøp for å kjøpe x-box...

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært få strakser fra å dø hadde jeg ikke sendt moren min på elkjøp for å kjøpe x-box...

Nei så spør jo heller ikke en normal fyr moren og faren om en blowjob fra en kjendisdame heller da.. Makan til åpent sexforhold mellom foreldre og barn trudde jeg ikke fantes!

Lenke til kommentar
Tror ikke eg ville tvilt på hvem som skulle blowe meg hvis eg holdt på å dø da. One person with the nicest lips alive!! ........ .....!!!!!

Angelina Jolie :woot: 8) 8) 8)

U win a BJ from A.J :woot: 8) 8) 8) :woot:
:lol: ja, hadde ikke vært verst det nei... *drømme* :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...