fondus Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 dårlig dag fondus? Nope, men han tullingen der har spammet litt for mye i dag etter min mening. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Ingen som husker at denne tråden er tatt opp før? F43n til mye spam som var her i dag, er noen dager siden jeg var her sist. EDIT: Var litt feil med tråden, kanskje linken? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvis jeg får en slik sykdom så skal jeg ha Natalie Portman til å gjøre den på meg...med mindre penta vil Tenk deg samtalen mellom Ecthelion og hans mor når han ligger på sykehuset og er få strakser ifra å dø.. Mor: "Er det noe jeg kan gjøre for deg gutten min? Har du lyst på en rå PC eller en X-Box? Jeg kjøper hva du vil!" Ecthelion: "Mamma.... Jeg vil bare at Penta skal sutte på lassen min.." LOL! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Lurer på hvor mange som kom til å "snart dø" hvis hun gjorde det. Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvis jeg får en slik sykdom så skal jeg ha Natalie Portman til å gjøre den på meg...med mindre penta vil Tenk deg samtalen mellom Ecthelion og hans mor når han ligger på sykehuset og er få strakser ifra å dø.. Mor: "Er det noe jeg kan gjøre for deg gutten min? Har du lyst på en rå PC eller en X-Box? Jeg kjøper hva du vil!" Ecthelion: "Mamma.... Jeg vil bare at Penta skal sutte på lassen min.." LOL! Hadde jeg vært få strakser fra å dø hadde jeg ikke sendt moren min på elkjøp for å kjøpe x-box... Lenke til kommentar
gixer Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Hvis jeg får en slik sykdom så skal jeg ha Natalie Portman til å gjøre den på meg...med mindre penta vil Tenk deg samtalen mellom Ecthelion og hans mor når han ligger på sykehuset og er få strakser ifra å dø.. Mor: "Er det noe jeg kan gjøre for deg gutten min? Har du lyst på en rå PC eller en X-Box? Jeg kjøper hva du vil!" Ecthelion: "Mamma.... Jeg vil bare at Penta skal sutte på lassen min.." LOL! Hadde jeg vært få strakser fra å dø hadde jeg ikke sendt moren min på elkjøp for å kjøpe x-box... Nei så spør jo heller ikke en normal fyr moren og faren om en blowjob fra en kjendisdame heller da.. Makan til åpent sexforhold mellom foreldre og barn trudde jeg ikke fantes! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Tror ikke eg ville tvilt på hvem som skulle blowe meg hvis eg holdt på å dø da. One person with the nicest lips alive!! ........ .....!!!!! Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Tror ikke eg ville tvilt på hvem som skulle blowe meg hvis eg holdt på å dø da. One person with the nicest lips alive!! ........ .....!!!!! Angelina Jolie 8) 8) 8) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Tror ikke eg ville tvilt på hvem som skulle blowe meg hvis eg holdt på å dø da. One person with the nicest lips alive!! ........ .....!!!!! Angelina Jolie 8) 8) 8) U win a BJ from A.J 8) 8) 8) Lenke til kommentar
Blod Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Tror ikke eg ville tvilt på hvem som skulle blowe meg hvis eg holdt på å dø da. One person with the nicest lips alive!! ........ .....!!!!! Angelina Jolie 8) 8) 8) U win a BJ from A.J 8) 8) 8) ja, hadde ikke vært verst det nei... *drømme* Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Tror jeg skal legge meg ned og påføre meg kreft eller aids så skal jeg ringe og spamme med email... ho kommer nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå