Gå til innhold

Tilbehør til konsoll, billigst

Jo Are

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg kjøpte 12+1 mnd. Xbox Live på eBay.co.uk (link til auksjon) og funket fint på min Norske konto, og endte opp med å koste ca. 270,-.

Fikk koden tilsendt på mail ca. en time etter at betalingen var inne, og var ikke noe problem å legge den inn på Xbox.com.

Lenke til kommentar
Veldig bra tiltak, spesielt hvis man klarer å holde det velike. Hva med å ta med modchips(tenker da spesielt på Wii og DS), minnebrikker til DS, flere størrelser på minnebrikken til PSP

Skal oppdatere i kveld.

Modchips er ikke det ulovlig da? Dessuten mister man jo garantien av og instalere det.

Vil tro at de fleste som skal ha modchips vet litt mer enn nybegynnerne denne listen er mest ment for.

Modchipps er ikke ulovlig i Norge, men det er sant at du mister garantien. I Norge har vi nesten bare et alternativ sted å kjøpe modchipps, som er modnet, problemet er at de er alltfo dyre i forhold til de utenlandske butikkene.

Eksempelvis kjøpte jeg denne CycloDS fra realhotstuff.com til ca halvparten av hva den koster hos modnet. Fikk den i løpet av 3-4 dager til ca 100 kroner i frakt.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...